פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי
פורומים פורום צעירים 18 ומטה פורום אהבה כללי אז הנשיקה הראשונה קרתה בגלל האתר הכול כת...

אז הנשיקה הראשונה קרתה בגלל האתר הכול כתוב פה

✍️ gilimoran 📅 01/02/2005 17:13 👁️ 410 צפיות 💬 17 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 1 מתוך 2
הכול נישאר אותו דבר, אותה מחשבה, אותה אכזבה, אולי הבנתי רק עצמי כמה דברים יותר, שאני סתם סתומה מפגרת וטיפשה, שמאמינה לכול דבר, שאני תמימה.
היו לי מלא בעיות עם איזה אחד שהייתי דלוקה אליו הוא בגד בי הייתה לו חברה והוא היה גם איתי, וסתם זיין תשכל שהוא לא חבר שלי כי אני לא נותנת לו אבל הוא תמיד אמר לי מהתחלה ששום דבר רציני לא יצא מאיתנו הוא אמר לי מהתחלה הוא הזהיר אותי הוא אמר עם אני רוצה נתנשק ועוד יותר מיזה אבל לא יקרה כלום בינינו ידעתי את זה ולכן לא קרה כלום...
היה הרבה כאב בלבי, הרבה אכזבות...שרוצים אותי רק בשביל...סתם מעשים, וזה מאוד כאב לא הבנתי למה יכולים לאהוב אותי ולרצות אותו ורק מעוניינים בי בשביל מין וכול השאר,
וזה לא שיש לי שם של "שרלילה" בחיים אפחד לא יקרה לי ככה, אני מאוד סגורה בדברים האלה, אולי אני משדרת משו? במראה שלי? אבל מה כבר יש בי? נערה רגילה..אומרים שיפה לדעתי אני לא יפה...אבל מזה משנה...אני לא מבינה...אומרים לי שאני נראית בת 16-17 ככה...כשבאמת אני בת 14, אבל יש אנשים...שאומרים שאני נראית פחות ב14 אחרי שרואים אותי ... כול אחד עם חוט המחשבה שלו, כול אחד עם מה שמתאים לו, וכול מאבד את מה שיכול להיות שלו והוא יכול להיות מאושר מבלי שידע אני לא קובעת שמיהיה איתי...יהיה מאושר כי אני בעצמי לא מאושרת עם עצמי...ולמה? כי הכאב שולט בי, כי אני מתאכזבת כול יום מחדש...כי קשה לי להבין את כולם ת'אנשים שמחפשים את אני לא יודעת מה שבי.
אתם בטח חצי ממה שאמרתי לא הבנתם, תאמת גם אני לא אבל בעומק הלב..אני יודעת שכול זה פריקה של כאב, של אכזבה אני מנסה כל כך להתגבר להיות חזקה כמו שדוד שלי אמר בעיות יש בשביל להתגבר עליהן...ולא להיות חלשים מהן, אבל אני לא יכולה אותי הביות הורגות ומקשות עליי, עושות לי כואב, ותמיד יש אותן הבעיות אבל...המשחקים...הורגים אותי.
אני יספר מה קרה אליי בשנה האחרונה....

סתם יום רגיל כמו כול הימים, בוקר זוהר, שמש פורחת, אני עם חיוך, עם מסיכה על הפנים אני הכי "מאושרת" בעולם ככה חושבים, באה עם חברה שלי עוברת לתחנה...ואז רואה אותו, מבט מושלם ...סקסי בטירוף, עגיל בשפה, עיניים חודרות ועצובות מין...מסטוליות...גוף יפה, פשוט יפיוף מבט אחד לעברו מבט אחד לעברי והכול כבר מעניין ... מי זה? וואי איזה שווה בא לי אליו ככה עברו להם חודשיים של מבטים, אני הייתי ביישנית מידי שסתם ככה להתחיל איתו, לכן שלחתי חברה שתשאל אותו איך קוראים לו...אחרי זה השגתי תאיסי שלו, הייתה לו חברה, הם נפרדו, הוא הציע לי להיפגש הוא אהב תמראה שלי הוא אהב אותי איך שאני לפחות קח אמר ואז..הוא אמר שהוא רוצה עוד דברים שקשורים למין ועם לא...לא נהיה חברים וזה...וגם הוא אמר שגם עם יקרה ביננו משו לא יהיה משו רציני אפעם ואז גילתי תסיבה האמיתית...יש לו שוב כבר חברה חדשה הכול היה סתם כול ההתאהבות בו השיחות בלילה, כול הפגישות הכול היה סתם...הכול היה שקרים...מה שהוא רצה מה שאני רציתי היה חלום אמרתי לו את רגשותיי והוא...ירק לי בפנים ליגלג..וקח נשברתי.

אכזבה כואבת...זהו אני לא אמצא מישו אחר...יותר חתיך ויותר טוב ממנו....
ואז יום של שעמום...אני רואה באתר..מישו...משמעמם לי..נכנסתי אליו לאיסי התחלנו לדבר הוא היה מושלם ומצחיק על השעה הראשונה הוא נתן לי תמספר שלו....דיברנו בטלפון חצי שעה אבל הוא היה צריך ללכת...יותר נכון גמני.
באתר היה כתוב שיש לו חברה אבל לי הוא אמר לשמור בסוד שזה לא ככה והם אומרים ככה כדי שלא יצקו להם והם סתם בקשר לא של אהבה...סתם קשר...
האמנתי לו זה נשמע לי טבעי, איך אני יכולה להיות כל כך תמימה...
שבוע הכרנו כול יום שעות בטלפון...באיסי...מחשבות זה על זה...עד שאמרתי לו והוא אמר שקשה עם המרחק וזה יהיה קשה לשננו, החלטתי להראות לו שלא איכפת לי ועם רוצים משו משיגים נסעתי אליו
יותר נכון לחברה שלי אבל גם אליו
חבר שלו סיפר לו שאני באה, בסדר נפגשנו.
הוא התחיל איתי היו המבטים החיבוקים הצחוקים, אני רואה אותו מרגישה הפנוט רוח קרירה, הוא כה יפה עיניו המלגלות והצוחקות שוראים בהן שהוא מעוניין הוא לקח אותי על הידיים שחב...כמה חיבוקים בלי הפסקה, ליטופים..כמה דברים...אנשים עוברים יוצאים להם העיניים
(רק חבל שחבר המעצבן שלו ניסה להדחף כול הזמן אבל הוא לא הצליח)
ואז בא הרגע...התנשקנו...פעם אחת...פעמיים הוא הסתכל עליי הסמיק...והסתובב
מה קרה אני חושבת..הוא לא אהב תנשיקה?
או שהוא קיבל מה שהוא רצה והלך?
הוא ב3 שנים יותר גדול ממני ליתר דיוק שתיים וחצי,
אבל אני לא נראיתכ זאת קטנה
אבל חבר שלו אמר שכן והוא הקשיב לו ואמר לי אחרי זה באיסי שהוא חשב ולא מתאים לו
וכמו שהבנתי כנראה זה היה סתם משחק עבורו...
והוא אמר שלא...ויש לו את הסיבות שלו והוא לא הסיבר לי מהן
ואז שמעתי מחברה על ההיא שהייתה באתר...שהם מתחנפים זה ולזה ולי נראה שהם חברים ושהוא סתם שיקר לי...
נראה לי הוא סתם בגד בה.
אבל אני לא יספר לה לא...
הוא עוד יסבול ויזכור
רק חבל שהוא הבטיח שהוא לא ישחק בי אחרי מה שקרה לי עם הראשון הוא אמר שידאג לי
ואז הוא אמר שאני נראית קטנה
עם זה באמת ככה
למה הוא התחיל איתי המבטים החיבוקים הליטפים..הנשיקה...הנשיקה הראשונה שלי למרות שהוא לא ידע
בשביל מה?
כולה נשיקה בסדר,...
אבל זה לא היה סתםם!!!
למה הוא עשה את זה??
למה הוא שבר אותי עוד יותר?
כל כך קשה לי עם זה...
אני לא מבינה תסיבות שלו
למה הוא כזה? למה הוא כל כך...מגעיל...
אני לא יודעת מה לחשוב..כאילו כולמ מה שהיה ביינננו שם לא יכול להיות סתם סטוץ לא יכול להיות כי הוא כול הזמן נשם...חזק כל כך הוא היה מאושר שאני שם
אני לא מבינה מה קרה
איך אני אדע את זה פעם? איך אלוהים איך אני יסתדר???

הכול ביגלל האתר הזה למה הכרתי אותו...
ועוד מה ששכחתי להגיד שוקדם חשבתי שהוא לא אהב תנשיקה כי כול זאת הוא בן 17 ואני 14 וזה הייתה נשיקה ראשונה שלי אבל הוא כן אהב כי הוא אמר לחברה שלי שהוא אהב וגם....כי כול זאת התנשקנו פעמיים
אני יחזור עוד כמה שעות ויראה תגובות...
😢
וואיי.. אני ממש מצטערת בשבילך..
אני מקווה שהכל ייסתדר!
בכל אופן.. מה שאני חושבת זה שאת צריכה ללמוד מהטעויות שלך...
את הכרת את הבנאדם כולה כמה? שבוע? ואז החלטת לסוע אליו!
אולי מה שאת צריכה לעשות זה לשכוח מבנים בזמן הקרוב ולהתמקד יותר בעצמך ובחברות שלך..
ואם את בכל זאת מחליטה אחרת, אל תלכי על בנים יותר מדי גדולים... את רואה מה יוצא מזה בסוף..


אני באמת מקווה שהכל יסתדר עבורך ותצליחי להיות מאשרת גם בלי בנים!

לירוני =)

אה... והאתר לא אשם מסכן 😊
תשמעי, לפי דעתי בכלל לא היית צריכה להיפגש איתו..כאילו מה ממתי נפגשים עם מישו שהכרת באינטרנט?! אבל עזביי אנ'לא באה להגיד לך עכשיו מה לא הייתי צריכה לעשות כי זה לא הזמן..
תקשיבי לפי דעתי את צריכה לקחת חופש מכל הבנים האלה מהבצפר אפילו אם את יכולה את נראה לי ממש חייבת תחופש הזה למה את צריכה לסדר את המחשבות שלך ולהבין מה עובר עלייך בשקט..או שחשבי על הכל כל מה קרה לך במשך כמה לילות ותגיעי עם עצמך למסקנות..מה שכן: בחיים לא להיות מבואסת בגלל בנים-->כלל לחיים!! הם לא מגיעים לרבע שלך!!
מאמי אני מאד מצטערת בשבילך...
ואני כמו אלא שמעליי מסכימה שאת צריכה לקחת הפסקה מבנים..
ואל תהיי עצובה בגללם...

אוהבת*-*אולוש*-*
יוווו וואי מה הוא עשה עכשיו
הוא בוכה שאני לא מדברת איתו ט'חחחח
מאמי יכול להיות שהמרחק משפיע עליו??........או ש..
הוא בן 17 את ה14
17=>הראש במין חושבים רק על זה
14=>שיא התמימות [גיל ההיתבגרות]


כן אה חחחחחח אהבתי
חחח שמחה שאהבת [=
תגידי מה שמך בארצנו הקטנטונת??
בכול זאת לא מבינה למה הוא השלה אותי
מאמי לא משנה מה קרה....
זכרי למרות שאומרים שכל הבנים אותו דבר זה לא נכון
עדין יש בנים נורמלים ועל תפחדי להיתאהב...ככה זה
עם זה קרה לך
אז אלוהים רצה שזה יקרה..
עכשיו את יודעת תטעויות שלך
ואת יכולה ללימוד מהם...
ועדיין לא אמרת לי איך קוראים לך!
מורן
חחחח אבל הוא אמר שהוא לא שיחק לא מבינה אותו קיצר הכי חשוב שאני לא מאוהבת בו לא כלוםםם אז שימות מצידי
אז למה את לא מאמינה לו?? יכול להיות שרק המרחק היפריע??
מאמי קודם כל אף בן לא שווה שתיהי עצובה בגללו..
ואת כבר צריכה לדעת שיש בנים מניאקים ומגעילים בעולם..
ואת תיפגעי עוד מהרבה בנים את שתמצאי את הבנאדם שמתאים לך ואוהב אותך באמת
והבנים רוצים רק דבר אחד ובמיוחד בגילאים 14-18
והילד הזה סתם אחד שלא שווה אפילו שתחשבי עליו את תצאי תבלי עם חברות תכירי בנים
אחרים או שתקחי חופש בכלל מבנים כדי לנקות את הראש שלך ותחשבי על כל מה שקרה
ותשכחי מזה תפתחי דף חדש תכירי מישהו חדש שאת באמת אוהבת ולא חושבת שאת אוהבת אותו
כי מגיע לך מישהו יותר טוב מהילדים האלה שפגעו בך...

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך