אז ככה:
הוא:יעל תקשיבי אני צריך אותך במשו דחוף במתמטיקה יום שלישי תבואי אליי טוב?
אני:מה אני המורה שלך? אין לי כוח..
הוא:נו פליז אני חייב גם לדבר איתך על משו
אני:או עכשיו דיברת לעניין חח סבבה אני יבוא...אבל תבוא לקחת אותי
הוא:סבבה מאמי
הפלאפון צילצל הוא למטה שאני יירד
הוא:היי מאמי תקשיבי נעבור קודם במכולת נקנה סיגריות טוב?
אני:חח למה אתה חושב שתעשן לידי?
הוא:לא לידך אחרי שתלכי..
אני:אה טוב לדעת שאתה מעיף אותי כזה מהר
הוא:מה יש לך התחלת עם הצומי שלך
אני:טוב טוב סליחה חח תירגע
הוא:יאללה כנסי לאוטו
נסענו למכולת והוא ירד מהמכונית ואמר לי "חכי 2 דקות אני חוזר שמעי מוזיקה בנתיים"
"סבבה מאמי מהר"
הוא חזר ונכנס עם .....
חח סורי שזה קצר פשוט לא נראה לי שזה מעניין כלכך אז אם כן תגיבו ואלי אני ימשיך בהיי חמודים
נשמע מעניין תמשיכי..
רק אל תרשמי עם הוא: היא: זה קצת מעצבן אבל איך שבא לך..
נשמע סיפור ממש יפה!! שימי המשך מאמי
אוהבת*-*אולוש*-*
נשמע מעניין.... אבל אנחנו לא מבינים במי מדובר! ואם לא תכתבי לנו את השמות שלהם אחר כך.. נסתבך! וכשתבוא חברה את זה יהיה- היא: היא: היא: היא: וזה לא יהיה ברור! עדיף שבחלק הבא תעשי את זה יותר ברור!!
נראה מעניין...
שימי המשך מאמי...
אממ מעניין ביותר!!!
המשך!
ניראה סיפור יפההההה
שימי המשך נשמה....
בובה נשמע סיפור ממש מענייין... 😊
תכתבי שמות...נראה לי שזה יכניס יותר עניין לסיפור...איך שאת מעדיפה... 😊
סורי נשמות
בהמשך אני יחליף לשמות..
תודה על התגובות לאב יו אוללל
ואני ימשיך יותר מאוחר...😊
נשמע מעניין מאוד.. שימי המשך!
יותר ארוך אפ אפשר! 😊?.
לאבב יוו..
*^~ מעיינוש~^*