היי חמדמדים מישהו יודע מתי יום האהבה
ב-14 לחודשששש...
עוד שבועיים בערךךךך 😁
לאביוו אולל מואהה:]
וואלה עוד שבועים?!
וואלה איזה באסה......עוד יום אהבה שאני יעבור אותו לבד 😢 😢 😢 😢 😢
לא רק את כפרה..!!
גמאני..צריך לחפש מישהו חחחח 😉
חחחחח גם אני לבדדד מבאס רצחחחח
אין אני חיבת למצוא מממישו
בהצלחה לכם חח 😊
אלוש, מאוהבת-בסבל, יעל וכל אלה שלבד... בהצלחה.. ומקווה שתמציאו מישהו 😊
אוהבת*-*אולוש*-*
אבל יום האהבה לא יוצא בטו' באב?...יחחח
יש 2 תאריכים שהם יום האהבה
וגם אני לבד... 😢
יום אהבה יוצא ב14 ל2.....עוד שבועיים פחות או יותר.... 😊
ו....כמו רבים מאיתנו...גם אני לבד..... 😉
אההה הבנתי..
חיחי אתם לא לבד..גמני לבד זה פסדר..
חחחחח כל העולם לבדד...
יאללה צאו לחפש מישהו חמוד...לא בסדר להיות לבד ביום כזה...=]]
בהצלחה מתוקות..