אני לא מאמינה..!!!-לא הלכתי היום לבצפר.. לא מרגישה טוב..
ב-9:45 חברה מצלצלת אלי בוכה..!!
מוסרת לי שמיניבוס של חברים שלנו בדרך לבצפר שלהם (בשיכבת גיל שלנו-אבל לא באותו בצפר כי הפרידו אותנו) היתהפך!!!!!!!!!!!!!!!!!!
הייתי בשוקק.. חשבתי היא צוחקת עליי..!!
18 חברים שלי פצועים קל נראה לי..-המיניבוס היה של המושב חגור.. מושב של ילדה אחת מהפורום..,חברה שלי..
דסי..לא נראה לי ששמעו את זה עדיין בבצפר שלי.. או אוליי..
קיצור.. יש כמה שפצועים קל... חלק שיחררו הביתה..
האלה שפצועים יותר קשה פונו לביתי חולים..(מאיר בכפר סבא ושניידר בפתח תיקווה)
זה הדבר הכי עצוב בעולם!!
ויש לי גם חברה שהייתה בפיגוע של סיני..-ניפצעה בינוני כזה!!בין ביינוני לקשה
והיא גם בבצפר שם.. אבל היא לא במושב הזה..אז היא לא הייתה במיניבוס..-אבל הקטע שהיא עכשיו צריכה לעבור את הפציעות של החברים שלה!!
יואו! אני בשוקק..!!
=[[
בוואלה..-=>כתבה..
http://news.walla.co.il/?w=//664075





