"אנשים ישכחו עד הצהריים את רוב הדברים שאמרתם בתחילת היום, אבל יזכרו שנים רבות ויעבירו הלאה ציטטה טובה שבה השתמשתם."
"חברים אמיתיים, דוקרים אותך מקדימה ."
"כדי להצליח אתה חייב להיות אנוכי, אחרת לא תצליח. אך כשהגעת לפסגה או אז אתה חייב להיות שם בשביל כולם. היה נגיש, תישאר בקשר ואל תבודד את עצמך."
"אם יכולים לעשות פניצילין מלחם מעופש, בטח יצליחו לעשות משהו גם ממך...."
"אל תאפשר למה שאתה לא יכול, להפריע למה שאתה יכול."
"אם אתה אוהב מישהו, תן לו ללכת. אם הוא חוזר, הוא שלך לתמיד. אם לא, ממילא הוא לא היה שלך אף פעם."
"תבוסה היא לעיתים מצב זמני בלבד,הרמת ידיים הופכת אותה לתמידית"
"ידידות נגמרת לעיתים באהבה אך לעולם אהבה לא נגמרת בידידות."
"היעדרות עושה לאהבה מה שהרוח עושה לאש. היא מכבה אש קטנה ומעצימה מאוד אש גדולה."
"להיות נאהב מאוד ע"י מישהו נותן לך כוח. לאהוב מישהו מאוד נותן לך אומץ."
"אי אפשר להסתיר אהבה לאורך זמן ואי אפשר לזייף אותה כשהיא נעלמת."
"אם אתה עסוק בלשפוט אנשים כל העת, אין לך זמן לאהוב אותם."
"התרחק מאנשים שמזלזלים באמביציות שלך. אנשים קטנים נוהגים לעשות כך. אנשים גדולים באמת גורמים לך להרגיש שאין סיבה שלא תהיה כמוהם."
"אף אחד לא יכול לגרום לך להרגיש נחות מבלי שתשתף עימו פעולה."
"בשביל שידרכו עליך, אתה צריך קודם לשכב על הריצפה."
"היה אדיב לכולם, היה אינטימי רק עם כמה. וגם אותם תבדוק בעת מצוקה לפני שתכנה אותם חברים אמיתיים."
"אדם הרואה בגיל 50 את העולם באותה צורה שהוא ראה אותו בגיל 20, בזבז 30 שנה."
"בשתי מילים אני יכול לסכם את כל מה שלמדתי בחיי עד כה: החיים נמשכים."
"חייה את חייך כאילו אתה עומד למות מחר ולמד כל דבר כאילו תחייה לנצח."
"כאשר דלת אחת המובילה לאושר נחסמת, תמיד נפתחת אחרת. לעיתים אנו כה עסוקים בבהייה בדלת הסגורה שאיננו רואים את הדלת האחרת שנפתחה ."
"אושר אינו מטרה אליה צריך להגיע. אושר הינו שיטת חיים."
"ישנם כאלו המביאים אושר לאן שהם הולכים. יש כאלו המביאים אותו כשהם הולכים..... "
"הדבר הטוב ביותר שיכול אב לעשות עבור ילדיו הוא לאהוב את אימא שלהם."
"הדבר הקשה ביותר הינו להחליט אילו גשרים כדאי לחצות ואילו לשרוף."
"זה שיש לך ילדים לא הופך אותך להורה, כמו שזה שיש לך פסנתר לא הופך אותך לפסנתרן."
"יש שלוש דרכים להרס עצמי. המהירה ביותר: הימורים, המהנה ביותר: נשים, הבטוחה ביותר: טכנולוגיה."
"הוא שיכול לחשוב, הוא זה שיכול."
"סוד הבריאות של הגוף והנפש טמון בכך שלא תתאבל אף פעם על העבר ואל תדאג מה יהא בעתיד. חיה את ההווה בחוכמה וברצינות."
"כסף הוא לא הכל בחיים, כל זמן שיש לך מספיק ממנו"
ועכשיו שלושה שאלות אליכם :
1. איזה הכי אהבתם ?
2. איזה הכי חכם בעינכם ?
3. איזה העלה לכם חיוך על הפנים ?





