רומי מממצב מאמי?
משלמוך ממצב אנשים כמה זמן לא הייתי פה..........
וואו!!!
שתהייה לכולם גלישה נעימה!!!!!!!!!!
ממני איתן!!!!!!!!!!!
נ.ב זה שם משתמש חדש
לשלאגר הישן
אני לא חושבת שאני מכירה אותך
אבל ברוכה השבה ממי!
מואהההה ג'ויה
לא מכירה אותך.. אבל שמחה שחזרת..!
אוהבת*-*אולוש*-*
מאמי אני לא מכירה אותך
אבל שמחה שחזרת נשמה
קוראים לי מורן ואני בת 14
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
בובה אני לא ממש מכירה אותך....
אני מיכל....
ברוכה השבה מותק! 😊
גמני לא ממש מכירה אותךךך..
אז אני עדי..נעים להכיר..=]...
שמחה שחזרתת
חחח נראה לי אף אחד פה לא מכיר אותך.. 😊
חח וגם אני לא.. 😊
אבל אני זוכרת ראיתי פה איזה אחד שלגר... 😊
חח אבל ברוך שובך... 😉
למה בכלל נעלמת מפה..? 😊