פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי

החיים שלי-אהבה 1

✍️ מאי-הקטנה 📅 01/02/2005 00:21 👁️ 187 צפיות 💬 8 הודעות
שלום,אני חדשה פה ורציתי לספר לכם את הסיפור שלי,מקווה שתאהבו

לפני כשנה וחצי הכרתי אותו,תתפלאו אבל דרך הרשת.נכנסתי לאחד האתרים שם פורסם שיר שלו ורציתי לתת לו תגובה על השיר שלו...מסתבר שהוא גם חבר של אח שלי...
ראיתי אותו אולי פעמיים אבל התחלנו להתכתב יותר באיסי ולהכיר אחד את השני,הייתי מתייעצת איתו,הוא גדול ממני ב-3 שנים והוא גם נורא בוגר ומאוד עזרה לי ההשקפה שלו בקשר למה שנקרא "מערכת יחסים"....בכל אופן יום אחד הוא כתב לי קטע על מה זה "אהבה".אותו רגע פשוט הרגשתי שהוא ה-אחד! (באותה תקופה למרות גילי הצעיר רציתי אהבה,אבל לא מצאתי את זה ש"יהיה ראוי" לקבל את האהבה שלי).
שבועיים בערך לאחר שכתב את הקטע הזה החלטתי שזיהו אני פונה אליו ואומרת לו המ אני מרגישה,ידעתי שזה יהיה קשה.הוא תמיד אמר שרוצה חברה,הוא היה מתאר אותה,את החברה המושלמת,מישהי בדמיון שלו,הוא היה בטוח שאין דבר כזזה כי הוא דרש הרבה מזאת שתהיה חברה שלו.אבל אני,הייתי בטוחה בעצמי,ידעתי שאני זאת מי שנוא מחפש.
התקשרתי אליו,יום שלישי,4/11/03,שעה 2 וחצי.ואמרתי לו שאני רוצה אותו.הוא היה המום ואמר שזה לא יכול להיות ביננו,הוא חבר טוב של אחי ובנוספ אני לא בראש שלו,אני עדיין ילדה.הסכמית איתו כי הוא דחה אותי אבל כמה ימים אחרי זה פניתי אליו שוב אמרתי לו שעליו אני לא מוותרת,שמשהו אומר לי אל תוותרי,שאנחנו עוד נהיה ביחד.....אבל הוא כנראה לא חשב ככה.עברו עליי חודשיים של כאב ותסכול,מדי פעם הוא הראה שרוצה,אבל זה היה פעם ב...החברות אמרו תוותרי,הוא משחק בך,אבל לא וויתרתי.
הוא בא אלינו הבייתה,בא לבקר את אחי,ישבתי איתנו איזה שעתיים ויום למחרת קיבלתי הודעה לאיסי שהתרשם ממני ושרוצה לנסות להיות איתי.ניסינו,חודש עבר והתחליו הבעיות.סיפרתי לאחי שאנחנו ב"קשר" הוא לא קיבל את זה וכל היום היו ריבים בין שלושתינו,הכל השפיע אחד על השני וותרנו....
אבל פה זה לא נגמר,הרגש שלי כבר התחזק יותר וכל יום בלעדיו היה לי יותר קשה,כמה שזה נשמע מופרך אבל הרגשתי שאני רוצה אותו,בקושי ראיתי אותו אבל השיחות המעמיקות איתו כבשו אותי,אפ אחד לפניו לא כבש אותי ככה.היינו מתכתבים מדי פעם באיסי וכל פעם יוצא לנו לחזור לאותה הנקודה,לסיפור שלנו.ותמיד זה נגמר במין "פחדנות" מצידו,שבגלל אחי לא יכול להיות איתי.ככה חודשיים הייתי נתפסת על משפטים קטנים שהיה זורק לי,כמה שהם היו הכי קטנים ידעתי שהם משקפים את מה שבאמת מרגיש...אבל כבר היה נמאס לי כי כל משפט מונע ממני להמשיך הלאה ואמרתי לו את זה,הוא אמר לי מאמי תמשיכי הלאה.אבל עדיין לא נגמר,הגיע ל"ג בעומר הייתי מסטולה ודיברתי עם חבר שלו שאמר לי שהוא עם מישהי.כאב לי למרות שלא היה חייב לי כלום.אבל זה היה שקר.הואר שמע על זה ויצר איתי קשר,7 בבוקר בא לראות אותי ולהסביר לי שלא היה כלום,שלא הייתה אפ אחת שהחבר שיקר.אח שלי שמע על זה והחליט שזיהו,אני לא מתערב יותר,שיהיו ביחד,קיבלנו את האישור...
חצי שנה של סבל,בכי,תסכול,כאב הסתכמו באהבה
הוא החבר ה-1 שלי,האהבה ה-1 שלי,הנשיקה ה1 שלי.
אני בת 17 וחצי,הא בן 20 וחצי.
הוא אחרי 2 מערכות יחסים גדולות.
אפילו שנהיינו ביחד היה לנו קשה.אני,ילדה חסרת ניסיון והוא,גבר בוגר בעל ניסיון רב.הרבה פעמים רצינו לוותר אבל הלכנו על זה.
אני היום הכי מאושרת בעולם,מצאתי את הבנאדם ה-מושלם! אני כל כך אוהבת אותו,וגאה בו ומעריכה אותו! אני לא חושבת שאני יכולה למצוא משהו יותר טוב ממנו.
מהצד שלו משתקפים אותם דברים,הוא כל הזמן אומר כמה אוהב ומעריך אותי,הוא מסתובב עם תמונה שלי במחזיק מפתחות,בפלאפון שלו שם את התמונה שלי.הוא אומר שאני המושלמת והיחידה,כמה שלא חשב שיכול להיות איתי ולהחזיק מעמד איתי הוא הצליח והוא הכי גאה בי בעולם.
ואנחנו כבר כמעט 9 חודשים ביחד!!!!



מקקווה שאהבתם ושזה הסגנון של הסיפורים פה....ומצטערת שזה ארוך

מאי-הקטנה
איזה יפהההההההה
אהבתייייייייייייייייייי
יאאא איזה יפה!!!
רואים ששווה לחכות!!!
ווא ימאמי סיפור יפה ביותר!!
אני שמחה שבסוף נהייתם ביחד והאהבה ניצחה..! שיהיה לכם בהצלחה!!

אוהבת*-*אולוש*-*
ווואייי איזה יפפפה..!!!
אני שמחה שבסוף האהבה ניצחה ואתם ביחד...!!
בהצלחהה..!!
אוהבת המונים שלי!
יאאאא איזה שוווווהה זהההה
איזה כיף לכם שאתם בסוף ביחדדדד 😂
ממש יפה!!
איזה מעצבן זה שהאחים מיתערבים אוף!!
מה הם אף פעם לא היו מאוהבים?!
מעצבניםםם יאקקקק
חחח


ממש יפהה בהצלחה לכםם!!
אוהבת..
בתאלוששששששש 😊
אז לפעמים דווקא כן שווה לחכות...!!!

שמחה בשבילך ומקווה שתחזיקו מעמד הרבה יותר זמן!!
יאאאאאאאא אני בוכהההה
אבל מאושר כמובןןן
זה סיפור אמיתיי שלך שקרה לך באמת??
אם כן אייייייייזה כיייייייף לללללללללללללך
אם לאא אזז..
בכל זאת איזה כיף לךךךךך

אוהבתתת
חני 😊
קודם כל תודה חמודות 😊
ובטח שזה אמיתי,בהתחלה זה היה סיוט אבל זה הפך למציאות שבעצם נראית כמו חלום חיחיחי
קיצור באמת היה שווה לחכות,כל רגע היה שווה את זה!
רק האהבה מנצחת!! את הככככככככככככל
תלחמו על האהבה שלכם!

לאב יו,מאי-הקטנה

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך