מאמייי אולי יש לה הרבה דברים אולי היא יפה חמודה מתוקה מוצלחת וכו'..
אבל תכניסי טוב טוב לראש שלך את המילה שאני כותבת לך עכשיו..
היא לא
מ^ו^ש^ל^מ^ת!!
לכל אחד יש חיסרונות והתרונות!!!
"תמיד הדשא של השכן יותר טוב" מכירה תמשפט הזה?!
אולי היא יותר טובה בהרבה דברים!
אבל אני בטוחה שגם את טובה מאודדד בהמון דברים!!
כל אחד ואיך שהוא!!!
את יפה איך שאת!!
כמו שנולדת ככה תישארי!! אין מה לעשות!!!
גם אני לפעמים מקנאה בחברות שלייי
אבל אני אח"כ חושבת טוב טוב על כל מה שכתבתי לך!!!
אף אחד לא מושלם!!!
לכל אחד יש בעיות חסרונות היתרונות!!
וגם לחברה הזאת שלך!!!!!
אין לך סיבה לקנאות
למרות שזה טבעי!!
אבל גם את מיוחדת!! כל אחד ואיך שהוא!!!!
תהיי את עצמך ואל תנסי להיות כמוהה!!
אני בטוחה 2000% שאת ממש יפההה
מקווה שעזרתי לך!!
אוהבת
בתאלוששששש





