אני צריכה דחוףףףףףףףףףףףףף..
אבל דחוףףף..
שמות של שירי אהבה..
אל תפנו אותי ל"המלצות לשירים" פה באתר..
ראיתי מה יש שם..
והם מזה לא עזרו לי..
אז כפרה עליכםםם בבקשה בבקשה תתנו לי שמות של שירים שאתם הכי הכי אוהבים..
שירים מרגשיםם..
לא ממש ישנים..
ן..
מישהו מכיר את השיר..
is not goodbye..?@!#?!@?
אני צריכה דחוף את השם של הזמרת..
ואם כבר..
אז משהו בסיגנון של השיר הזה..
תקדישו 10 דקות ותעשו לי טובה..
זה דחוףףףףף..!!
תודה מראשש.. 😍 😍 😍
אים אני זוכר נכון הזמרת זאת TOUCH
אני יכול להביא לך שירי דיכאון כמו :
דמעות של אוהבים של קוהי פרץ
אני אוהב אותך של קובי פרץ
אין שלום בין עמנו של ניבין ותמיר גל
לנצח לאהוב של עופר לוי המלך
אהבה עיוורת של ליאת בנאי
אים עזרתי לך עים השירים האלה אז תשלחי לי הודעה ואני אתן לך עוד כי יש מלא אבל אני לא יודע עים זה המאים
ועוד משהו אים זת את בתמונה את נראת מצויין
מקווה שעזרתי
חיחיחי..
תודה מאמי..
אבל זאת תמונה ישנה ביותר..
ומותק אני לא שומעת דיכאון..
התכוונתי לשירים באנגלית..
😁
נו מה קשה לכם לעזוררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררר
רררררררררררררררררררררררררררררררררררררררר
ררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררר
רררררררררררררררררררררררררררררררררררררררר
ררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררר
ררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררר
ררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררר
ררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררר
ררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררר
ררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררר
ררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררר
ררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררר
ררררררררררררררררררר1?%$??#$?#?$?@$??!#
%??!#$?#!?$?#!$??!$??#@!$?#?@$??#@?
%?$#?%^?#$?%?@#?$?!?$?@#??%^
$?*&?*?&?*?&)?&*?&*?%&?@%??!~#@!~
?2~.3?.3@.154#?25$#?^?%?&^%?*?&?*?^
$*&?%?*?^&?^?%#?%$?@^%?@$#?%?$#
@?%??$#?%?#$%?$?#%??%?#$^?
%$#&?$&?^%?&?@?^?%?$?$#@?%?$#@?
%?@?$?!@?%$?#?%$#?!^?%!?%?$??%$?^
?%$?&?%$#&^?%*?^&?)*?)??*?^??!%?!?$@
#$?@!#?#?@?$@#??$@?$?@?#%?@?%?$?@%?@#
טובבבבבבבב.#?$?#?@$?@ 😠
נווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווו?J&??$^??%#$?%?@?$?#$?!?@?$#@?%^?
Dirty Dancing - Hungry eyes
Mariah Carey- Brining on he heartbreak
Mariah carry - angel of mine
Daniel Bedingfeild- If you're not the one
Aerosmith - Dont want to close my eyes
Barbra S- Woman in love
David Usher - Black black heart
Hanson - I will come to you
Bon jovi - Bad of roeses
Elton john - can you feel the love tonight
Faith Hill - there you will be
Jessica simpson - where you are
Kc & Jojo - all my life
Lionel richie - Hello
Delta goodrem - lost without you
Mandy moore - its gonna be love
Roxette - quin of rain
Roxette - Listen to your heart
Sam Brown - Stop
Sarah Connor- From sarah with love
Westlife - mandy
חמודה רק אל תתעצבני
אולי לא ראו ת'הודעה שלך עדיין!
בכל מקרה.. הבאתי לך.. מקווה שעזרתי
אושרית
Roxette - It Must Have Been Love
.......וזהו מי שהיה מעליי כבר אמר לך כמעט הכל......אבל יש לי גם שירים באנגלית שקטים אם את רוצה של וויטני יוסטון??
חיחיח..
וואי תודה מאמי....!!..
וזה מעצבן מאמי..
שעה עונים לכל ההודעות ולזה כלוםםם..
בטח שאני אתעצבן..
לפחות יש פה מישהי אחת חמודה שמוכנה לעזור......
שוב תודה מותק..!!
ממזרה..
מה שיש לך תוסיפי..
כמה שיותר ..יותר טוב...
תודה מאמו'ש..
אילנושית אני חושבת שכדאי לנשום ולהרגע טיפה..
כנראה לא עונים כי אין להם מה לענות בדיוק כמו שלא ידעו לענות לך בפורום מוזיקה!
ו.. זה שלא ענו לך בפורום מוזיקה לא אומר שאת יכולה לפרסם כאן נושאים שקשורים לשם.
שלא יקרה שוב!
רומי,
מנהלת פורום כללי
ומנהלת פורומים ראשית.
מאמי את לא צריכה לכעוס ולהיתעצבן אולי פשוט עדיין לא כולם ראו ת'הודעה שלך..
למשל כמוני.. אני רק עכשיו ראיתי ת'הודעה וניכנסתי..
אז לעניינינו.. אין לי ממש שירי אהבה באנגלית חוץ מ- It's not goodbay..
אז מצאת ת'שם של הזמרת? עם לא תגידי אני ארשום לך..
מאמי סורי אני לא שומעת שירים באנגלית... חח
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
השם של הזמרת
זה laura pausini..
שאגב יש לך עוד שירים יפםםם שווה להוריד!!
מאמי עם את רוצה אני יכולה לשלוח לך את It's not goodbay..
אוהבת*-*אולוש*-*
אם כבר שירים
שמישהו יכתוב פה את כל שירי האהבה של שנות ה-60 ...
של אלוויס וכל אלה..
ולא רק אהבה,גם השירים שהיו ב"אסקימולימון" וגם הגאז והסיגנון של אסיקומולימון...