😢 😢 😢 אני מאוהבת בילד מהשיכבה שלי... הוא לא מהכיתה שלי...
והוא בא מבצפר אחר.. והוא לא שם עלי!! 😢
ואני כל הזמן חולמת עליו חושבת עליו....
ולפעמים אני שומעת אותו יורד עלי עם חברים שלו.. כי היה לי קטע עם חבר שלו... ואני לא יודעת מה לעשות!!!
בקשה תעזרו לי!
תאמיני לי שאני יכולה הכי פחות לייעץ לך
לא הבנתי במה בדיוק את רוצה שנעזור לך?
איך לשכוח אותו? או איך למשוך אותו אליך?
איזה מניאק....!!
תשמעי את חייבת לדבר איתו...ולהגיד לו מה הקטע שלו וכל זה...ואם את לא ורצה לדבר איתו...אז אין לך ברירה אלא לשכוח אותו כי אישית אני אומרת לך הבנאדם הזה לא בשבילך.!!!
הצעה שלי עם כל הקושי שבזה תמשכי....אף בן לא שווה שתיפגעי ממנו.!!!ובמיוחד לא אפס כמהו..
בהצלחה מאמי
נטי 😊
אבל אני לא יכולה לשכוח אותו...
אני מאוהבת בווווו
תגידו לי מה לעשות!! 😢 בקשה..
אני פשוט לא יודעת מה לעשותת
והילד הזה שהיה לי קטע איתו.. כל הזמן מרכל עלי.. עם הילד שאני אוהבת אבל הילד שאני אוהבת לא כל כך שם עלי.. ואני לא יודעת מה לעשות!!
מניאקים שוכחים תזכרי את זה
שכחי אותם רק תיפגעי אל תהיי תמימה ומפגרת כמוני1!!!!!
אני לא יכולה לשכוח אותו אני מאוהבת בו אני חולה עליו... מהרגע הראשון שראיתי אותו נידלקתי עליו... למרות שאני לא כל כך מכירה אותו.. אבל הוא פשוט מושלם בעייני דיברתי איתו כמה פעמים אבל הוא לא כל כך שם עלי...
למה נשמה מה קרה לך??
בקשה אני הכי מתחננת שתגידו לי מנה לעשותת... אני בוכה בלילות.. אני עצובה..
אני כל כך אוהבת אותו... אבל אני לא ידעת מה לעשותת
רקק תעזרו לי...
מחכה לתשובה.. מהרר...
😢
מתוקה שלי אני מבינה אותך מאמי
ויש לך שתי פתרונות..
א. תדברי איתו על זה.
ב. תנסי לשכוח אותו למרות שזה ממש קשה לך.
תאמיני לי עם הוא מדבר ומרכל עלייך בצורה כזאת עם חבריו
אז מאמי הוא לא שווה את כאבך וכמובן שאף בן לא שווה
כאב של בת מאוהבת מאמי תנסי בכל זאת לשכוח ממנו
מאחלת לך כל טוב ובהצלחה נשמתי מוואהה
תודה נשמה..
אני ינסה.. אבל אין לי אומץ לדבר איתו..כי הוא יצחק עלי עוד יותר עם החברים שלו..
אני מעדיפה לנסות לשכוח אותו למרות שזה יהיה קשה נורא...
אוהבת נורא.. תודה שניסיתם לעזור לי.. באהבה ענקית:
מאיוש 😊
טוב מאמי ואני אגיד לך את האמת?
בחרת בפתרון הנכון.. עדיף כבר לשכוח
מאשר אחרי זה לראות איך שאדם שאת הכי אוהבת
מרכל וצוחק עלייך עם חבריו ובובה עם תרצי לדבר איתי
אני פה בשבילך מאמי בהצלחה נשמתי חולה עלייך מוואהה
תודה נשמה אין עליךךך...
מתה עליךךך
באהבה ענקית... מאיוששש 😊