אנשים....
אני חייבת לכתוב כאן את מה שאני מרגישה כי אם לא אני יתפוצץץץ...
יש לי חור ענק כרגע בלב......כאב ענק..!!
חבר שלי..כנראה בגד בי עם איזה אחת שרמוטה.!!!!!!!!!! גררר שתמותתת
אבל...כל כך קשה לי לעקל..הוא טוען שהוא לא בגד בי..
אבל היא אומרת שכן..וחבר שלו..וחברה של השרמוטה...ובא לי למות!
היום נפלה עליי כל הפצצה..
ועדיין לא ראיתי אותו מאז..מחר אני יראה אותו בבצפר...
השרמוטה..אוהבת אותו..והיא תמיד מנסה להפריד בינינו...אנחנו אוהבים אחד את השניה כבר שנה..
ואנחנו ביחד חודשיים..
חברות שלה סיפרו לחברות שלי..שהוא תמיד אומר שהוא לא אוהב אותי ומי אני בכלל..והם מתנשקים..והם ביחד..
היום כשגיליתי את הכל...כי היא וחבר שלו..הלכו ואמרו לחברה שלי..והיא כמובן סיפרה לי...כל כך ירדתי (על השרמוטה כמובן)עלייה...!!!! וצעקתי עלייה...וסתמתי אותה..ואמרתי להם שאני לא מאמינה להם..כי אני יודעת שהם מנסים להפריד!! ולפני כל זה..התקשרתי אלייו לשאול אותו אם זה נכון..והוא אמר שהוא יכול להשבע שהוא לא עשה איתה כלום...השרמוטה אומרת שביום שישי הוא יצא איתם..(החברים האלה שלו..אני בכלל לא אוהבת אותם!!) בקיצר הם שתו והכל..והם היו אצלה השרמוטה בבית..והיא אומרת שהוא ישן אצלה וקרו דבריםם...
אני לא יודעת למה להאמין..אבל אני יודעת שמפנים אני כל כך שבורההההה...!!
כי אני לא יכולה להאמין עליו שהוא יעשה דבר כזה..הוא כל כך אוהב אותי..ועושה בשבילי הכל..
אני לא יודעת מה לעשות..!!!!!!!!!!!!!
אוךך..אנחנו כל כך מאושרים ביחד..!! למה כל זה היה חייב לקרות!??????????
סעמקקק גם כן השרמוטה הזאתתתת...והיא יותר קטנה מאיתנו בשנה בת זונהה!!!😢
רררררררררר
תעזרו לייייייי...
אני רק צריכה לחכות למחר לשיחה שלנו...!!! נראה מה יהיה...ואני מקווה שטוב.!
תודה מראש למי שקרא..
אוהבתת אתכם...... 😢
כדי לך לברר את זה! חבל להיפרד ממנו שזה לא נכון!
אבל לפי מה שכתבת זה נראה נכון! והכי טוב לך להיפרד ממנו כי אז יחשבו שאת טיפשה שעוד לא קלטת את זה ולא נפרדת ממנו! איזה שרמוטה!!!!! בררררררר
הוא לא שווה שום דימעה שלך.. גם לא חתיכת שערה!! שימות!!! $@$!@~@%&*%#^
אם זה נכון ... תני לו בעיטה בביצים ותגידי לו ללכת לעזזאל מומלץ מול חברים...
אבל קשה לי להאמין בגלל שאלה חברות שלו שמפיצות תשמועה...
הייתי חוקר יותר לעומק אפילו נותן לו הזדמנות שנייה אם הוא יודה בזה ויגיד לך סליחה!
ואם הוא משקר לך...שלא יהיה לו מחר
אם היא כל הזמן מנסה להפריד ביכנם אז לא ממש נראה לי שזה נכון..
ואם חבר שלך באמת א-ב-ל באמת אוהב אותך אז הוא לא היה משקר לך ואז זה היה נכון הוא היה כזה מתחמק וזה..שימי לב מחר כשאת מדברת איתו אם הוא מגמגם או שהוא מסתכל לצדדים למה אם הוא מסתכל לצדדים אז הוא משקר..שימי לב!!
אני עם מור! לא נראה לי שהוא בגד בך...
כי לפי מה שהבנתי הוא ממש אוהב אותך ואתם כבר הרבה זמן ביחד ושהוא מוכן לעשות בשבילך הכל...
אבל אם הוא בגד בך, אז הוא סתם זבל שלא שווה לך להיות עצובה בגללו!
אוהבת, ליה!
אם הוא אוהב אין לו מה לחפש במקום אחר ולפי דעתי הבנות האלה סתם אומרת לך כדי שתיפרדו כי כמו שאת אומרת הילדה הזאת אוהבת אותו...אז בדוק היא מנסה להפריד ואל תתני להם לעשות את זה אבל אל תיהיי כזאת תמימה תנסי לברר עם חברות שלך...ולאותן בנות האלה שאת שונאת תגידי שאת לא מאמינה..אבל תבררי פה ושם
מקווה שעזרתי
מתה עליך
נטי 😊
נשמה אל תתני לה לנסות להפריד עם באמת אוהבת אותו.. והוא אוהב אותך... תנסי לדבר איתו.. באהבה ענקית.. מאיוש המושלמת!! והכוסית!! 😊
תודה ענקייייייייתתת לכל מי שהגיב..עזרתם לי מאודד....
עדיין המצב חרא...
אבל יהיה בסדר.......
אוהבתתת אתכםם..!!!!
ושוב ת-ו-ד-ה-!!!!!
מאמי סתכלי יכול להיות שזה נכון
אבל יכול להיות שזה לא נכון כי היא אוהבת אותו אז יש סיבה שהיא תשקר
וסתם תגיד דברים... לא יודעת מה הסיבה של החבר אבל יכול להיות
שהוא מעדיף שהיא תהיה עם חבר שלך!
בכל מצב מאמי אל תאמיני לכלום עד שלא תדברי עם
חבר שלך פנים מול פנים אני בטוחה שאת תידעי אם הוא משקר
מתי שתסתכלי לו בעיניים!
ותהיי חזקה יפתי
אל תהיי עצובה
טוב שהוצאת מה שאת מרגישה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*