איזה יום חרא, עד שיש "טיול" ממש טיול- סיור בתחנת הכוח אני הולכת לשמה עם ההרגשה הכי מגעילה שיכולה להיות!!
סבתא רבה שלי בבית חולים- חצי חיה, מאבדת ת'זיכרון, וצריכה קוצב לב...בזמן שהיא הדבר היחיד עם השם סבתא שיש לי או שאני זוכרת...2 הסבתות שלי מתו 1 בכלל לא הכרתי והסבתא רבה השניה מתה מבלי שאני יפגוש אותה בכלל!!!
החברה הכי טובה שלי- אני מרגישה כאילו אני מאבדת אותה, אנחנו לא ביחד, לא כלוםםםםםם היא בעולם שלה ואני בשלי רק שמדברות פה ושם!!
אסור לדבר או להגיד משהו הכי קטןןןן בעולם למה אחרי זה נפתח עלייך פה ולא סתם פה- עם שיכבה כמו שלנו!!! שונאת ת'ילדים פה!
מתה למותתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתת!!!!
אם הייתה דרך קלה קצרה לא כואבת ואחת שלא תקח אותך לגהנום כדי למות- אני עומדת בטור ראשונההה
מאמי קודם כל אל תדברי ככה
כי החיים לא בזבל נכון יש תקופות קשות וכואבות וכל אחד
עובר דברים קשים ומכשילים בחיים
אבל חייבים להתמודד בכל המצבים
את חייבת להיות חזקה ולהלחם על מה שאת רוצה חושבת ומרגישה
לגבי סבתא רבה שלך אני הכי מבינה אותך בעולם
לי אין בכלל לא סבתות ולא סבים ואין מה לעשות
מאמי זה טבע החיים וברוך השם סבתא שלך בינתיים בחיים!
צריך להבין שגם אם זה הכי כואב בעולם אף אחד לא חיי לנצח!
אני מקווה שהיא תחלים בובה...!
אם את צריכה משהו אני תמיד פה בשבילך נשמה 304589929
עכשיו לגבי החברה את צריכה לדבר איתה על זה
תגידי לה שאת מרגישה שאת מאבדת אותה וכל מה שאת חושבת
ואם אתן באמת חברות טובות הכל יסתדר
לגבי החבר'ה בבצפר שלך אל תתייחסי למי שאומר לך
דברים לא במקום קודם שיסתכלו על עצמם ואח"כ שידברו!
מקווה שעזרתי לך נשמה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
תודה, באמת עזר, אבל עכשיו במצב של סבתא רבה שלי קשה למצוא משהו שיעביר ת'מחשבות שלי
טוב מתוקה אל תחשבי אפילו על למות...כי יש לך עוד הרבה זמן לחיות ולהנות...בקשר לסבתא שלך אני ממש מצטערת ומבינה כי לי יש רק סבתא אחת וסבא שהוא מת שהכרתי והשניים האחרים לא הכרתי...אז תתגברי כי ככה זה החיים..בקשר לחברה שלך תדברי איתה בקשר למה שקרה...ותנסי לפתור את הבעיה ..ואם את לא אוהבת את החברה שבבית ספר פשוט אל תתיחסי אליהם הם לא שווים...
אז מאמי אם את צריכה משהו לא משנה מה אני פה..מקווה שעזרתי לך מווואה