יש איזה משפט שהולך
בשיעור היסטוריה חושבת על מה שעשינו בחד
שישעור לשון חושבת על הנשיקות שלנו
בשיעור זה
בשיעור זה..
איך זה הולך?למישהי יש אותו ??
תודה :]
וואי פעם ידעתי...!!
אני אחפש... 😊
להיום אם את יכולה...?
ותודה :]
...
בשיעור מתמטיקהה מחשבת את מספר הפגישות\חיבוקים\נשיקות שלנוו..
בשיעור היסטוריה נזכרת איך נפגשנו בפעם הראשונה..
בשיעור אנגלית מתכננת את החופשות שלנו ביחד..
בשיעור ספרות מחפשת את שמך במילוןן..
בשיעור אומנות כותבת את שמך ומציירת סביבו מליוני לבבותת..
בשיעור ביולוגיה חושבת על גופךך..
בשיעור גאוגרפיה מחפשת את שמך אל המפה..
בשיעור צרפתית נזכרת בנשיקותייך הרכותת..
זהו.. חלק המצאתי וחלק ממה שאני זוכרת..
אביבו'שששש קח יפיוף זה הפתגם:
אל תגיד שעלייך אני לא חולה-
כי עלייך כל היום אני חושבת..
בשיעור תנ"ך מתפללת לאלוהים לראותך.
בשיעור ספרות חולמת שאתה הנסיך שלי.
בשיעור אנגלית חושבת עליך בשפה זרה.
בשיעור הסטוריה ניזכרת בעבר שלנו.
בשיעור ספורט רוצה לרוץ אלייך.
בשיעור ג"ג מחפשת אותך על המפה.
בשיעור לשון סופרת את הנשיקות שהיו לנו.
בשיעור ביולוגיה לומדת על מגע גופך.
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אני רואה שכבר עזרו לך עם תצטרך עוד משהו אני פה
מוואאהה