היוששששששששש זוכרים אותי???????זאת נינה מחדרה בת 14
ואיי כמה שהתגעגעתי בטח יש פה המון חדשים אז שלחו הודעות שאני יכיר אותכם חחחח
😛 😛 😛
בטחחח שאני זוכרת אותך!!!! =)
שמחה שחזרתתת באמת נעלמת להרבה זמן! התגעגעתיי =)
אני מקווה שאת זוכרת אותי חחחח
ברוך שובך =)
מואההה ג'ויה
ג'ויהההההההה חיים שלייייייי בטח שאני זוכרת אותךךךךךךךךך געגעתי מוצ"וווווו
חחחחחח יאיי את זוכרת!! =) מה קורה נשמהה??
גמני געגתעייי מלא מלא מלאאאא
היי מתוקה שמחה שחזרת!
קוראים לי אולה בת 14 מנתניה.. נעים מאד =)
אוהבת *-*אולוש*-*
נינה בובה קודם כל אני הכי שמחה בעולם שחזרת
לאן נעלמת יפתי?!
היית חסרה מאמי התגעגעתי אליך =]]
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אולה נעים מאד כפרה אני מחדרה אנחנו גרות קרוב אה?!
חחיחיחי😊שמחה להכיר אותך מאמי
ומורן יחים שלי לא דעת לאן נעלמתי פשוט הפסקתי להכנסס אחרי שהעיפו את פורום שטויות אני מרגישה שעמום אבל חזרתי כי געגעתי ממש
חחח כן הא...
גם לי נעים מאד מאד חח =))
אוהבת*-*אולוש*-*
נינה בובה, שמחה שחזרת!
מואה!!
(בפעם הבאה נושאים מנושאים כאלו ימחקו מהפורומים מכיוון שאין פורום מתאים אליהם, זכרי להבא לפני שאת מפרסמת😊)
היי, קוראים לי ליה בת 15 מפ"ת ואני חדשה
שמחה שחזרת! תהני! 😊