נראה לך שאני אנתק ת'קשר איתו??!!??!...הוא האהבה של החיים שליי..!!!
וכמו שאמרתי...דיברתי איתו..שאלתי אותו מה נסגר..ועוד מלא מלא מלא מלא דברים...חחח..היתה שיחה ארוכה ביותר...
וזהו הכל בסדר עכשיו...מקווה שזה ימשיך ככה..
תודה על העצה בובה..!!
עדי





