מממ אני לא יודעת מה לעשות....
מממ אני רוצה לעשות פירסינג בפופיק חח :]
אבל ההורים שלי לא מסכימים לי אני רוצה לעשות מאחורי גבםם..
ואני לא ממש בטוחה אם אני צכה לעשות את זה...
כאילו חשבתי על זה טוב(בערךך חח) ויעני אני חושבת שההורים שלי לא יקחו את זה קשה
וזה יעבור להם.. אבל אני מפחדת שאני יאכזב אותםם..
אזז אני ממש לא יודעת מה לעשותתת בקשההה תעזרוו לי מישווווו.....
לאביווו אוללל מואההההה:]
מאמי עצה ממני אל תעשי דברים בסתר!
כי אחרי שהם יגלו הם יבינו שהם לא יכולים לסמוך עליך ולהאמין בך
ובפעמים הבאות הם לא יבטחו בךך!
חבל אל תהרסי את מה שההורים שלך חושבים עליךך!
ואם אמרתת שהם לא יקחו את זה קשה אז תנסי לשכנע..אולי יצ מזה משהו!
בקיצורר מתוקה שלי אל תחשבי על הכיוון הזה בכ-ל-ל!
מואהה...צלילו'ש!
מותקניתוש, את חושבת..?
אבל אם אני למשל אומרת להם שאני הולכת לעשות ואני באמת ילך לעשות
זה יעני לא עשיתי מאחורי גבם רק בלי ההסכמה שלהם..
ואני דברתי איתם על זה והם לא מסכימים לי.. הם בקושי הסכימו לי באףף..
שזה יעני לא פירסינג... אז אני ממש לא יודעת מה לעשות..
אני גם חושבת על הקטע שהם יפסיקו לסמוך עלי והכלל
אזזז.... לא יודעתת יוווו אני ישתגעעעעעע 😯
חח גמני בבעסה הזאת ההורים שלי לא בקטע של פירסינגים!
הם באף לא רוצים שאני יעשהה..
הם אמרו לי את האוזן תחררי את כולה אם אתה רוצה בפנים שום עגיל!
חח אבל אני חיה עם זה ומידי פעם משכנעת!
אבל תחשבי על זה מאמי בשביל החשק של העגיל לאבד את האמונה של ההורים שלך?!
זה לא שווה!
חחח ואל תשחקי אותה ראש קטן : " אבל אם אני למשל אומרת להם שאני הולכת לעשות ואני באמת ילך לעשות
זה יעני לא עשיתי מאחורי גבם רק בלי ההסכמה שלהם.."
חח זה אותו הדברר!
מואהה צלילו'שש!
אני חושבת כמו מתוקניתוש....באמת לא כדאי שתבאסי את ההורים שלך ותתבאסי עוד יותר בגלל שהם יאבדו את האמון בך....תנסי לשכנע אותם תשבי להם על הווריד עד שיימאס להם! חחחח תאמיני לי שזה עוזר...! ואם לא אז תנסי לעשות איתם הסכמים...למשל שאם הם מרשים לך לעשות את הפירסינג את תשפרי משהו שמעצבן אותם לאללה!! ((כמו למשל במקרה שלי- לסדר את החדר)) ושיהיה לך כבר את הפירסינג תוכלי לחפף כי הם לא יגידו לך להוריד אותו =)
חחחח מקווה שעזרתיי
מואההה ג'ויה
עכשיו כשאני חושבת על זה באמתת זה לא שוה את זה...
וגם לי הם אמרו לי תחוררי את האוזניים כמה שאת רוצההה..
אבל בסוףף הם הסכימו לי באףף וגם בקושי יעני ממש שיגעתי אותם עם זה
וגם אחרי הרבה דיבורים אמרתי להם שאני הולכת לעשות והלכתי ועשיתי והם לא כעסו עלי..
אבא שלי בכלל התחיל לשגע אותי עם זה כל הזמן הוא התחיל להציק.. ואמא שתקה חח מה היא יכולה להגיד
יעני היא זאת שהסכימה בערך חח
אז אני באמת לא יעשה אולי יותר מאוחר אחרי הרבה דיבורים..
תודהה חמודותתתתתת :]
לאביווו אולל מואהההה:]
חחח יופי שהגעת למסקנה מתוקה!
ובכייףףף =)
מואהה..צלילו'ש!
חחחח אני מקווה שהם ירשו לך בסוף =)
אין בעד מה בכלל!!
מואההההה ג'ויה
טוב אני רואה שאיחרתי קצת... חח
אבל שמחה שהגעת להחלטה
אוהבת*-*אולוש*-*
אני חוזר ל"הודעה חשובה" שכתבתי.
בת כמה את????
קודם כל,תדעי לך שאם יש לך 16,את יכולה לעשות פירסינג בכל מקום בלי הסכמת ההורים.
זה דבר ראשון
דבר שני,לי אישית יש פירסינג בגבה,וזה עם אישור של ההורים,שלא לדבר על זה שבאותו יום שאני עשיתי אמא שלי עשתה באף...
תדברי עם ההורים שלך אני בטוח שתגיעו להסדר.
ילד_פלא חח יפה לך :]
מממ אני בת 15 וחצי בערך נגיד ש... חח:}
ואני יכולה לעשות בלי אישורם...:]
אבל לא יודעת אולי יותר מאוחר
לאביוו אוללל מואההה:]
בובה אם יש דבר גרוע זה לעשות משהו מאוחרי הגב של ההורים אל תחשבי על זה אפילו שבי להם על המוח אבל אל תעשי זאת אמחורי הגב שלהם:
1. הם יתאכזבו...
2. לכי תדעי מה יכול לקרות לך ואם יכאב לך אין כמו הטיפול שאין אמא..
סמכי עליי עדיך לא לעשות מאשר לעשות מאחוריי הגבב... לובבבב יוו
עדן--עפולה כן אני מסכימההה
עם כולםםם אני לא יעשה משו שאחר כך אני יצטער עליו...
אז אני מעדיפה לשגע אותם במקום לאכזב אותםם או משו אחר ...
לאביוו אוללל מואהההה:]
מאמי כמו שאמרת גם לדעתי הם יתאכזבו וירד
להם הביטחון בך!
לדעתי את צריכה לחכות שהם יסכימו
גם אם תגידי להם שאת הולכת והם לא יסכימו
זה יפגע בהם ככה לפחות ניראה לי
תנסי לדבר איתם בובה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*