יש לי יום הולדת עוד 3 ימים ואני מבואסת נוראאא..כי אני רוצה לעשות בה משהו ואין לי מה אז היא תעבור סתם כעוד יום ואין לי מה לעשות ואני נורא עצובה!
תעזרו ליייי..מה אני יכולה לעשות??
עצובהה =\ נטליי.. 😊
מאמי קודם כל מזל טובב נשמה
אל תהיי עצובה בובה
אין דבר כזה שהיא תעבור כמו כל יום כי זה יום מיוחד
תצאי אולי עם החבר'ה למסעדה
או שתלכו לאיזה פאב...(תלוי בגיל שלך)
אממ את יכולה להזמין את החברים אליך הביתה
או שתלכו לראות סרט
יש מלא דברים שאת יכולה לעשות בובה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מזל טוב חמודה:]
וזהו תצאי עם החברים למסעדה או משו.. יהיה ממש נחמד:]
מאמי דבר ראשון מזל טוב נשמתי 😊
ואני מסכימה עם נאפי תצאי לבלות
תעשו חיים עם החבר'ה מה שבטוח שהיום הזה
לא יעבור כמו עוד יום רגיל מאמי תהני לך
בה ביי מואהה
מאמי לפי דעתי או שתזמיני את החברים אלייך טיפה מוזיקה טיפה כיבוד הרבה צחוקים וכיף!
ואם לא אז כמו שנאפי אמרה למסעדה עדיף!
ו..
מזל-טובבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבב..!
מזל טוב 😊
תראי לא חייבים לעשות משהו מיוחד,תלוי גם במה שאת רוצה.
תזמיני חברות,כמו שאמרו,מוזיקה,אוכל וכ"ו.
או שתצאו לאנשהו.
או שאפשר גם לצאת עם המשפחה ושבוע אחרי זה לעשות עם חברים,לא חייב לעשות ביום של הימהודלת.
המון המון המון מזל טוב!!!!!!!!!!!!!
את יכולה לצאת לקניון עם כמה חברה וסתם להסתובב וןללכת לבאולינג או לסרט...........
ואת יכולה גםם לעשותתת ארוחה נחמדה בבית ולחהזמין כמה חברותתתת.......
לכי דפקי ת'ראש עם כמה חברות בטיילת.. הכי טוב