זאת הייתה תקופה יפה,
תקופה שבה דיברנו,
אותך לא ראיתי,
לא יצא לנו...
למרות שאתה ביקשת,
למרות שאתה רצית,
אבל לא יכולתי,
זה היה בלתי אפשרי,
עכשיו אנחנו לא מדברים ובזה אני אשמה,
כי התרחקתי ממך,
בשביל לא להיפגש...
בשביל לא ליפגוע בך...
במציאות המרה...
במציאות שעלייה אתה לא ידעת...
לך לא סיפרתי שלי יש חבר,
אז התחלת לפתח אשליות,
עד עכשיו אני מפחדת לך לספר זאת,
בשביל שבך לא ליפגוע,
אבל מבפנים כואב לי,
כי אתה היית חשוב לי בתור ידיד...
אבל עם אני צריכה לבחור,
מי יסבול,
אז אני מעדיפה לסבול בעצמי...,
מצטערת,
אבל אין פה דרך חזרה,
תזכור תמיד שאני אוהבת אותך בתור ידיד
********************************************************************
ב' ממכם/ן אל תשאלו שאלות,
ת' מראש אוהבת מווואהההההה
זה מאד יפה...!
אבל מה קרה כי הבנתי שזה עליך?!
אוהבת*-*אולוש*-*
יאא א-מ-א איזה יפה חבל על הזמן רואים נשמה שזה יצא לך מהלב--תאמיני לי הכי טוב לשפוך הכול.. אוהבבתתתת עדןן..
זה ממשש יפה!!
זה בטח הידיד הכי טוב שלך שאוהב אותך..=(
תספרי לו..
עדיף שהוא ישמע את זה מימך וזה יכאב לו פחות!!
אבל אם הוא ישמע את זה מאחרים...יכאב לו יותר..!!
אל תסתירי את זה ממנו!!
בהצלחה מאמושש..
אני פה בשבילך!!!
יהיה בסדר 😊
אוהבת פוללל
בתאלושששששש
זה מהמם בובה...
אל דאגי יהיה טובבב
אוהבת'ךך
ל+ז
"אל תדאג חברר גמני עברתי את אותו משברר אני יודע איך זה להיות לבד אני יודע איך זה שעולמך נפרד"
יאאא אהובתי איזה יפה..!! 😊
מתוקה שלי...יהיה טוב..!!
אוהבת מלאא....מיכל
יפה שלי אני לא שואלת שאלות אני יגיד לך לפי
מה שהבנתי ומה שאני חושבת
אז קודם כל יצא מדהים אבל עצוב בטירוף
רואים שזה יוצא מהלב עם המון אהבה וכאב
מאמי גם אם התרחקת ממישהו אל תוותרי
תשמרי על הקשר שלכם!
ועדיף שתספרי לו חבל שתסתירי ממנו דברים
לטוב ולרע גם אם הוא ידיד שלך הוא אמור
לדעת הכל!...
אם את צריכה משהו אני תמיד פה בשבילך בובה
וטוב שהוצאת וכתבת מה את מרגישה ומה שעובר עלייך
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
יאא איזה יפה זה!! ובאותו הזמן גם מאוד עצובי 😢
נשמתי הכישרון שלך הורג אותייי יש לך טונות של כישרון מאמי
ועם מה שכתבת זה עלייך אז תשמרי על קשר איתו בכל זאת
בתור ידיד כמובן.. כי יש לך חבר.. חיחי
מאמי בהצלחה נשמתי מוואהה ענקית
אולה:
ת' יפתי אבל זה סיפור ארוך...
מתה עלייך מווואההההההה!!
********************************
עדן-עפולה:
ואת צודקת,
ת' נישמתי
***********************
בתאלו'ש:
ת' חיים שלי,
ולא זה לא על הידיד הכי טוב שלי,
וזה שהשיר כתוב אליו אנחנו עכשיו בכלל לא מדברים
*********************************************
ליז_בפאנן:
ת' נשמה שלי,
גם אני אותך
*******************
buster:
ת' מושלמת שלי,
חולה עלייך מוווואההההההה!!,
גם אני אותך
**************************
נאפי:
ת' יפתי,
אבל זה אבוד כבר...
הקשר שלנו בחיים לא יחזור להיות מה שהוא היה פעם,
שרופה עלייך אחותי הקטנה מוווואהההההההה!!!
************************************************
המתוקה_שלך:
חחחח חבר יש לי כן...
והוא פשוט מושלם,
ולגביי זה שכתבתי את זה אליו זה כבר אבוד,
ת',
מתה עלייך מוווואהההההה!!
לפי דעתי תספרי לו את האמת כולה כי זה הכי טוב ותנסו לפתוח דף חדש...
בהצלחה..אוהבת..
ת' מאמי גם אני אותך,
אבל זה אבוד