טוב אז ככה.. אממ.. התחיל מהתחלה-
בכיתה ז' (אני עכשיו ב-ח'), בל"ג בעומר אני וחברות שלנו עשינו מדורה (מין הסתם חח..) וכמה בנים באו והתחילו לזרוק עלינו ביצים, לגנוב לנו עצים.. כול מיני כאלה. אז אנחנו התחלנו לקחת קרשים ולשרוף חצי מהקרש ולהתחיל יאנו 'לאיים' עליהם עם הקרשים. היה ילד אחד שהיה ממש בראש החבורה הזאת.. נקרא לו שחר. אז בחופש הגדול.. או בתחילת כיתה ח' הוא הסיג את מספר האיסי של חברה שלי.. נקרא לה אור. מסתבר שהוא הבן של חברים של ההורים שלה. הוא נדלק עליה בל"ג בעומר והתחיל איתה באיסי. הוא לומד ב-ט'... שנה מעלינו.. אבל אור בגיל שלו.. היא נשארה שנתיים בגן או משהו כזה.. הם היו מדברים הרבה באיסי ואז הוא התחיל לשלוח לה שירים באיסי ושינה אתה הכינוי שלו במסג' ל- "אור אני אוהב אותך". כשהיא סיפרה לי את זה, ד"א, זה היה מוזר! כאילו, הוא נדלק על מי שכמעט שרפה אותו.. חח.. אז לעניין!
הם היו מדברים באיסי... אבל בבית ספר הוא אפילו לא אמר לה שלום! הייתה לו פינה קבוע.. ליד הכניסה לבית ספר.. וכול יום היינו עוברים שם. אבל הוא אף פעם לא דיבר איתה.. רק באיסי כן. לה אישית זה הפריע! הוא אומר שהוא אוהב אותה אבל הוא אפילו לא יכול לומר לה "שלום"?!. כמה פעמים היא אמרה לו 'היי' והוא לא החזיר לה תשובה. איזה 3 פעמים הוא הציעה לה חברות אבל היא לא הסכימה.. ובצדק! הוא יכול לדבר איתה באיסי אבל בבית ספר הוא מתעלם ממנה?! הוא אמר לה שהוא ביישן.. שהוא מתבייש. הבעיה היא שהוא מתבייש לדבר איתה.. אבל לדבר איתי- אין לו בעיה! פעם אחת הלכתי אליו והתחלתי להתווכח איתו על זה שהוא צריך לדבר איתה (אם להתווכח מכליל את זה שהוא רק אומר באמצע השיחה "אממ.." "טוב.." ו- "כן.."). יום אחד שאור הייתה בבית ספר.. ואני ישבתי בחוץ ודיברתי עם חברות.. הוא בא אלי עם החברים המעצבנים שלו וכזה אומר לי "רוצה לעשות לי ילד?" ואני אמרתי "איכס.. מי ירצה לעשות לך ילד?!" הוא יכול לדבר איתי.. שהוא בקושי מכיר אותי.. אבל עם אור הוא לא יכול?! היו כמה פעמים שאור הלכה לשחר והתחילה לדבר איתו.. אבל הוא התעלם ממנה.. כאילו היא בכלל לא שם! ואם זה לא מספיק- החברים המעצבנים שלו כול הזמן מתעלקים לנו!!! אני נגיד מדברת עם אור והם מתחילים להסתובב סביבנו ולצוטט... זה מעצבןןן!!!!! מה הם מתערבים בכלל??? כבר אי אפשר לדבר בשקט עם אור בלי שהם יבואו ויציקו. בזמן האחרון הם גם מתחילים לבוא אליה עם טבעות מזויפות ולומר "התנשי לי?" וכול הזמן.. עד שיום אחד נמאסו עלי וכששאלו "התנשי לי?" אמרתי "התתאבד?". הם כוללל הזמן מעצבנים!! הם גם באים אלינו ואחד שואל "התנשי לי?" וחבר שלו בא והם מתחילים 'לריב' על אור!.. בפעם האחרונה שזה קרה- הם גם לקחו לה את התיק.. אז היא הלכה למנהלת ולמורה אחת והיא נתנה להם פסק זמן (תוכנית אחת בבית ספר לנו.. לא הממתק חח.. שזה מוריד ציון בתעודה על התנהגות..). ידיד שלי.. שהוא חבר של המעצבנים האלה.. אמר לנו (לי ולאור) שהם מתכננים איזה 'נקמה' ושהם יבואו אליה ויתחילו לזרוק ביצים על הבית שלה!.. אבל אני יודעת שהם לא יעשו את זה!.. הם לא יכולים לפגוע בזבוב!!
אז השאלה שלי היא- איך אפשר להיפתר מהקרציות?!





