עוד רבע שעה המושלם שלי בא עלי ואנחנו מלבנים ת'עניינים בינינו...
אחריי כול המרחק הזה בינינו,
ואחריי זה הוא נוסע עם אח שלו הקטן,
כך שעתיים הוא יהיה אצלי,
מקווה שהכול יסתדר על הצד הטוב ביותר,
אני אכתוב לכם/ן פה מה ניסגר בסוף,
מקווה שהמצב יסתדר ויחזור לקדמותו,
כי אני פשוט מאוהבת בו עד מעל הראש,
יותר מידי!!!!
מתוקהההה אחת!!!!
בהצלחה!!! 😉
חייםםםםם שלייייייייי בהצלחה בוביתת
מתה עלייך הכי הכי בעולם
כפרה עלייך מלאכית שלי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
בהצלחה מותק..
אם יהיהי לך זמן תכתבי גם מה קרה בדיוק..
כי(אני לפחות)לא יודע מה היה.....
א. ת' לכולכם/ן אנשים מתוקים שלי
ב. ילד_פלא מאמי פתחתי כמה נושאים שכתבתי בהם מה קרה,
חפש בנושאים שפתחתי
ג. הכול הלך מצוין!!!,
הוא כזה מושלםםםםםםםם!!!!!!!!!,
הוא ביקש ממני סליחה!!!,
ואמר לי שהוא היה במצב רוח על הפנים בגלל החבר הכי טוב שלו לשעבר ובגלל זה הוא היה מעופף כזה ומרוחק,
כי הוא לא האמין שהחבר הכי טוב שלו יעשה לו דבר כזה!!!,
הוא פשוט שבור מבפנים,
אבל הכי חשוב שביום ראשון במקום שהוא יעבור לגור אצלי אני עוברת לגור אצלו,
איזה כייףףףףף!!!,
ונוסף לזה סיפרתי על כול זה להורים שלי והם גם מסכימים,
העיקר שיהיה לנו טוב כך הם אומרים,
ונוסף לזה הבטחתי לאמא שלי שאני אבוא כול יום הבייתה לפחות לחצי שעה בשביל שהיא תיתן לי לעבור לגור אצל היפיוף שלי 😁 ,
יום ראשון הגדול והמטורףףףףףףףףף!!!!!!!!
יאאאאאאא כפרה עלייך אני הכי הכי שמחה בעולם בשבילך נשמה שלי
המון המון בהצלחה ותהני איתו בובה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
נאפי ת' חיים מושלמים שלי אני מאושרתתתתתת!!!!!!!!,
אין מתה על הבנאדם הזה!!!!!!!!!!,
אחות קטנה ומושלמת שלי אוהבת אותך מווואהההההההה!!! 😁 😁 😁 😁
וואי סורי מותק שלא היית לי הזדמנות לאחל לך בהצלחה... אבל בהצלחה בהמשך..!
ואני שמחה שהכל היסתדר..!
אוהבת *-*אולוש*-*
אולה לא משנה בובה שלי,
ו-ת' מווואהההההההההה!! 😁
יאאאאא ישששששש הכל התסדררר יוווו
חחח מאמי אני כל כך שמחה בשבילך מתוקה
בהצלחה לכם בחיים המשותפים ביחדדד
ומקווה שכלום לא יפריד אותכם אף פעם
זוג מושלם שכמותכם (טפו טפו טפו בלי עין הרע)
ימותו הקנאיםםםם יפה שלי שוב בהצלחה מואההה
*ביניכם
*כמוכם
חיחי סורי..
ת' חיים שלי,
מווואההההה,
ובאמת בלי עין רעה ושימותו הקנאים,
חחחח חפיף נישמתי 😁