נעים מאוד..
אני אביב...בן 16.
אני חדש פה בפורום ורציתי להגיד לכולם פה שברבע שעה בערך שאני כאן
קראתי לפחות ואני לא מגזים 30 הודעות ששאולים פה אחד ת'שני..
בן\בת כמה את\ה ?
עכשיו הפורום פה כמו ששמתי לב מפוצץ אנשים ומן הסתם קשה לזכור את כולם...
מה שאני מציע זה דבר פשוט
בסוף הודעה(או בחתימה של כל אחד)
פשוט לכתוב בסוגריים את הגיל שלכם..
זה יחסוך את השאלה הדבילית הזאת שחוזרת על עצמה המון.
מה אתם אומרים?
בקיצור..אני בכל מקרה יכתוב את זה..שלא ישאלו אותי.
נעים להכיר.....
ילד_פלא (16)
קודם כל ברוך הבא לאתר..
ואני בטוחה שאתה תהנה פה
אני שירן ואני בקרוב בת 16
ובקשר למה שאמרת אני חוזבת שזה סתם שטויות לרשום את הגיל
אם מישהו רוצה הוא יכול לשאול אפשר לחשוב מה קרה
היי אביב..
רעיון נחמד.........
אבל אולי לא כולם ישתמשו בו..ח..
בכל מקרה..תהנה באתר..ואני בטוחה שכן..
ד"א מאיפה אתה?
נעים מאוד שירן :]
לדעתי זה לא שטויות כי מה שקורה זה שאנשים כותבים כיאלו תשובה לשאלה של בן כמה אתה?
אני לא ממש עברתי פה על החוקים והכל..
אבל אני רשום כמה פורומים..וזה לדעתי ספאם כל הקטע של השאלה הזאת..
אם זה לא מפריע למנהלים פה אז פנאן..
בכל מקרה,שוב אני יעשה את זה...שלא ישאלו..ולאט לאט כבר ידעו שאני בן 16.
ושלי..אני גר בפרדסיה,זה ישוב ליד נתניה
:]
אוקיי...
וקוראים לי שלי..לא שילי...ח..לא נורא חפיף..
רעיון נחמד...
ברוך הבא לאתר...!
אני מיכל.....בת 15... 😁
היוש אביב...!
אני דורוש מחיפה..
הרעיון שלך דווקא טוף אבל לא נראה לי שייתחסו עליו ברצינות ז"א זה לא פריע לאף אחד
שישאלו אותו.. =\
דורוש
נעים מאוד כולם!!!
זה לא השאלה ששואלים בן כמה אתה.
אלא-למשל פה...
שלפני שניה ההיתי
http://www.lovesite.co.il/modules.php?name...showtopic=19706
אומנם אפשר להבין שהיא לפחות בת 18+ כי חבר שלה לא מתגייס והיא גדולה ממנו..
אבל עדיין,קשה להגיב אם לא יודעים את הגיל של הכותב..
ככה אני חושב..
ואני לא בא עכשיו להגיד לכולם תכתבו,אני כולה חדש פה.
אבל אם לאט לאט..
בכל מקרה שוב אני יעשה את זה..בשביל לחסוך מאנשים את השאלות האלה.
אוי... זה שטויות לדעתי..
לא מפריע לאף אחד ששואלים את הגיל...
לא הבנתתתת
שואלים כדי.. אממ למשל
לילדה אין חבר.. והיא מודאגת..
ואז שואלים אותה בת כמה את נגיד.. 12
ואז אומרים את קטנה יש לך את כל החיים...
זה לא סתם שואלים זה פשוט להבחין את הבעיה של הילדה..
חחח הבנת?
מאמי קודם כל ברוך הבא לאתר
תהנה נשמה 😛
קוראים לי מורן ואני בת 14
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
ברוך הבא לאתר!! תהנה..
אני אולה בת 14 מנתניה.. שכנים הא?!
אוהבת*-*אולוש*-*
זה רעיון..
אבל אני חושבת שצריך לכתוב את השם בחתימה.. כמו שאני הכנתי לי חתימה עם השם שלי (למרות שעדין שואלים אותי איך קוראים לי)..
כאילו, יש כאלה שלא אוהבים שקוראים להם בכינוי שלהם.. וזה לא נעים שיש מישהו שיודע את השם שלי ואני לא את שלו.. סתם עוד רעיון..
וד"א.. ~ברוכה הבאה~ חח..
תהנה!
פנטה...
אבל אם הילדה ששואלים אותה תגיד כבר בהודעה הראשונה שהיא בת 12..
אז לא יצטרכו לשאול בת כמה את?
וישר לענות לה,שכל החיים לפניה..
ולדעתי זה סתם מעלה את מספר ההודעות בפורום כי אלו הודעות ספאם (דעתי).
אבל,אם אתם חושבים שלא,אז לא.
שלך_תמיד.שכנים לנצח.. :]