מאז הבלאגן הזה עם "החבר הכי טוב" של החבר שלי,
התחלנו להתרחק,
ובא לי פשוט למות!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!,
אני אוהבת אותו יותר מידי ומפחדת מהפרידה שנראה לי קרובה מאוד!!!!!!!,
לא יכולה יותר!!!!!!!,
לא נותנים לנו לחיות בשקט!!!!!!!!,
כול העולם והאחים שלו חייבים להתערב במערכת היחסים שלנו!!!!!!!,
למה?!?!?!?!?!?!?!?!?!
וואי נרא לי שאני לא מעודכנת.... 😉
בא לך לספר לי את הסיפור כדאי שאני אוכל לעזור? 😊
חחחח יפיופה שלי זה ארוך!!,
יש לך כוח לקרוא הכול? 😁
מה?? למה?! הוא לא האמין לך או מה?!?!
אמור להיות בעיות בקשר שלו עם ה'חבר' שלו!!!
איתך בדיוק להיפך!!
מה הבעיה?
הוא האמין לי ואישפז ת'חבר הכי טוב לשעבר בטיפול נמרץ!!!!!!,
כי זה איבד ת'הכרה מרוב המכות שהיו שם,
אבל החבר שלי עכשיו כזה כול הזמן מעופף,
ועצוב,
וגם אני כי פשוט נמאס לנו מהאנשים האלה שדוחפים ת'אף שלהם/ן כול הזמן במערכת היחסים שלנו!!!!!!!
בטח שיש לי כוח לקרוא..!! 😊
אז בסבבה יפתי,
הנה לך כול הסיפור מההתחלה ועד הסוף:
אז כך בואי נתחיל מזה שבסילבסטר המושלם שלי הציא לי חברות בפעם השנייה ואני הסכמתי ומאז,
החברה הכי טובה שלי ניסתה להתחיל איתו,
הוא פידח אותה לגמריי,
ואני פשוט הפסקתי לדבר איתה!!!,
אחר כך ההורים שלי בלי הפסקה מתערבים ולא נותנים לנו להיות לבד אפילו לא לכמה שניות,
ואז פתאום כאילו לא מספיק בעיות יש לנו אז גם החבר הכי טוב שלו כול הזמן התחיל איתי,
בהתחלה חשבתי שזה סתם,
עד שאתמול הוא בא והדביק לי נשיקה בפה,
אני העפתי אותו והחטפתי לו סטירה,
החבר שלי והוא הלכו מכות,
אז עכשיו החבר הכי טוב שלו מאושפז בטיפול נמרץ,
החבר הכי טוב לשעבר!!!,
וכרגע אני והוא מרוחקים כזה,
החבר שלי תמיד מעופף ועצוב כזה,
וגם אני,
כי נמאס לנו שכול הזמן מתערבים במערכת היחסים שלנו!!!!!!!!,
אז אני מפחדת שניפרד,
כי אני פשוט אמות!!!!!!!,
וכנ"ל הוא!!!!!!,
אנחנו לא יכולים יותר!!!!
למה שתפרדו אחרי ששניכם רבתם עם החברים הכי טובים שלכם בגלל הקשר? ההפך אתם צריכים להתקרב...
דברי איתו, תשאלי מה קרה...
היום בערב הוא בא עלי,
יש לי בית ריק,
אז אני הולכת לדבר איתו בשיא הכנות כי פשוט כואב לי הלב,
לא בא לי להיפרד ממנו,
אני מפחדת
תהיו חזקים ביחד!!
מה זה זוגיות?
אתם צריכים הרי לעמוד מול כולם גם אם הם מנסים להפריד בינכם!
ולא להחשיס לזה יותר מידי חשיבות!
גם חבר שלי, מתחילות איתו בנות כל יום, מה לעשות? אני מבינה אותן.. חח
הוא מספר לי עליהן ואני כזה 'וואלה כמה חבל להן...'
אני לא הולכת למפרקת לאף אחת את הצורה!
כמובן שאם מישהי תיגע בו או בי זה בערך כמו מה שהוא היה עושה, אבל זה רק היה מחזק אותנו!!!!
איך זה מחליש את הקשר אני לא מבינה....
😊
רומי.
זה לא מחליש ת'קשר,
לא הבנת אותי נכון,
זה פגע בו,
שהחבר הכי טוב שלו לשעבר התחיל איתי שאני החברה שלו,
הוא פשוט לא האמין שהוא יעשה את זה,
כולם מתחילים איתי והוא לא מתייחס לזה כי זה כבר רגיל,
ואני לא מסתכלת על אף בן והוא על אף בת,
למרות שגם איתו כול יום מתחילים בכול מקום אפשרי,
גם אני כבר רגילה לזה,
אבל הוא שבור מבפנים,
אבל אנחנו הולכים לדבר היום בערב על כול מה שקרה,
ומקווה שהכול ילך טוב
😊 אוקי...עכשיו אני מעודכנת!
בובה...כשהוא יבוא אליך...פשוט תגידי לו את הכל!
ואני באמת מקווה שהחבר הזה שלו...אם מותר לקרוא לו ככה..יהיה בססדר בסוף....
תתמכי בו...כי אני מאמינה שקשה לו עם זה....
אוהבת אותך מלאאאא....בובה שלי!!
מיכל...
זה מה שאני הולכת לעשות ועושה תמיד,
ולגביי החבר הזה לא אכפת לי בכלל!!!,
עם חברים כאלו לא צריך אוייבים!!!!!!,
ת' לך על התגובה מתה עלייך מווואההההההה!!
לפי דעתי אין לאפחד זכות להתערב לכם ביחסים!!!
ואמרת שהתערבבת עם החבר הכי טוב של חבר שלך..
שמעי מאמי כתבת שאת אוהבת אותו ויש מצב לפרידה..תנסי להפוך תמצב ואולי זה לא יקרה.. 😉
שמה עשיתי עם החבר הכי טוב של החבר שלי ?,
לא הבנתי מאמי...
וכן זה מה שאני מנסה לעשות