שלום לכולם 😊
קוראים לי סטפן אני מאשדוד
חברה שלי בגדה בי וזרקה אותי
ובא לי למות 😢
ניראה לי זאת היית האהבה האמיתית הראשונה שלי
אני לא יודע מה לעשות אני מרגיש שכל העולם נפל לי
אני לא יודע איך לצאת מהדיכאון הזה...
[B]יופי לך מה אתה מתרגש..?! יאללה כושאלאמא שלה
יש עוד הרבה דגות בים ...חחחח לילה טובוש לכולם
מה אתה שם עלייה מאמי יש עוד בנות חוץ ממנה
ואם היא עשתה לך את זה היא לא שווה אותך אין לך מה להרגיש
עצוב בגללה היא כולה עוד בת מכל הבנות שיש בעולם תאמין לי
יש יותר טובות ואם קצת מאמץ ויציאה מהבאסה אתה תמצא אחת שתתאים לך
😊 טוב קודםכל...ברוך הבא לאתר!!..
אני מיכל...בת 15 ואני אשמח לעזור לך בכל מה שתצטרך..
טוב אז..תקשיב חמוד...בנות (ובנים) שבוגדים זה הדבר הכי שפל שיכול להיות!
כי תחשוב על זה...לא היה לה מספיק אומץ לבוא ולדבר איתך על זה.....
לדעתי...היא פשוט לא שווה אותך!!..ואתה לא צריך להיכנס בגללה לדיכאון!
תאמין לי שאני אומרת את זה מניסיון....גם לי היה חבר שבגד בי עם "חברה" שלי....
בחיים אל תתן לזה לדכא אותך...כי אחרי הכל הם אנשים כלכך קטנים ומסכנים !!
ואני מבינה שהיא היתה אהבתך הראשונה...אבל...אני בטוחה שהאהבה אחרייה תיהיה הרבה יותר טובה!!
מקווה שעזרתי...
אוהבת...מיכל... 😁
אפחד ואפחת לא צריכים להשלים עם זה שבגדו בהם....מספיק פעם אחת כדיי לדעת שהוא/היא לא שווה את זה... בגידה הורגת אהבה!!
מאמי קודם כל ברוך הבא לאתר
תהנה נשמה!
עכשיו תרים את הראש כי היא לא שווה לא את האהבה שלך
לא את הסבל שלך ולא את הדמעות שלך!
אתה תשכח אותה עם הזמן
תהיה חזק מאמי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
תודה אנשים...
אתמול הלכתי ליום הולדת של חבר שלי
הוא עשה שם אחלה מסיבה!! ישתכרתי, רקדתי כל הלילה
וכשקמתי היום הרגשתי כמו בן אדם חדש 😊
עכשיו אני מרגיש שהיא הסטוריה...וזה רק חיזק אותי
זה מוזר כזה אני מסתכל עכשיו על העולם אחרת 😊
חח איזה חמוד שמחה בשבילך נשמה=]]
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*