[B]
יורדות דמעות מעיניי
כבר אין אור בחיי
אין לי כוח יותר
ד-י-י-י-י
עד מתי אני עוד אסבול?!!?
מתי הכאב הזה יעבור?
אין לי כבר כוח יותר
לא מצליחה עליך להיתגבר
מרגישה כל כך בודדה
אני כבר אבודה
אין סיבה לחיי
ניפגעתי מימך יותר מידי
כשאני רואה אותכם ביחד
לא צליחה להחזיק את עצמי עוד
נישברת ויורדות מעייני ים של דמעות
מתי תפנים את זה כבר?
אתה האור בחיי!!!
אבל גם אתה עכשיו לי הלכת
ואותי כאן לבד השארת.....
כבר אין בי את הכוח.....
לא יודעת איך מההמחשבות עליך לברוח..
הותרת בי רק זיכרונות
ותמונות....וגם ים של דמעות..
אוהבת אותך יותר מידי
ואם תהיה מאושר איתה
אסתפק בזה גם..
אוהבת אותך מאוד מאוד..........
ומבטיחה לא ליבכות עודד.......
מקווה שאהבתםםםםם........
סתם יצא מהלב.... אני מרשה לכם להגיב חחח
😊
בתאלושששששש





