החבר הכי טוב של החבר שלי הופיע אצלי בבית היום,
הייתי לבד סידרתי ת'בית והוא בא עלי בתירוץ שהוא מחפש ת'חבר שלי,
אמרתי לו שהוא לא אצלי,
אז הוא עושה לי שכך יותר טוב,
בא ונתן לי נשיקה בפה,
העפתי אותו ממני ונתתי לו סטירה,
אחר כך סגרתי ת'דלת והתחלתי ללכת מצד לצד עם דמעות בעיניים לא יודעת איך לספר את זה לחבר שלי,
אנשים תעזרו לי אני מתחננת מה לעשות?!,
איך לספר לו את זה?!,
וזאת לא פעם ראשונה שהחבר הכי טוב שלו מתחיל איתי,
בהתחלה חשבתי שהוא עושה את זה סתם,
כי הוא לא העז לגעת בי רק לשלוח לי מחמאות,
ועכשיו זה אבר כול גבול!!!,
מה אני עושה?!,
אני לא רוצה להפריד בינהם כי הם החברים הכי טובים מהגן ותמיד התחלקו אחד עם השני בהכול!!!!,
כולל בנות...,
אבל לא חשבתי שזה יגיע לזה!!!!!!!!!!!!!!!,
אני יודעת שהחבר הכי טוב שלו מאוד חשוב לו אבל אני יותר,
כך הוא אומר לי ואת זה הוא הוכיח לי מיליון פעם,
שאני יותר חשובה לו אפילו מהחיים שלו!!!,
מה עושים?!?!,
אני מפחדת 😢
אני לא רוצה להפריד בינהם כי הם החברים הכי טובים מהגן ותמיד התחלקו אחד עם השני בהכול!!!!
"עם חברים כאלה לא צריך אויבים"
מכירה את המשפט הזה?
להתחלק בהכל... גם בחברה?
לכי אליו ותגידי לו ככה:
"החבר הכי טוב שלך הופיע אצלי בבית היום,
הייתי לבד סידרתי ת'בית והוא בא עלי בתירוץ שהוא מחפש רותך,
אמרתי לו שאתה לא אצלי,
אז הוא עושה לי שכך יותר טוב,
בא ונתן לי נשיקה בפה,
העפתי אותו ממני ונתתי לו סטירה,
אחר כך סגרתי ת'דלת והתחלתי ללכת מצד לצד עם דמעות בעיניים לא יודעת איך לספר את זה לך.
זהו!
מכאן הוא יחליט מי חבר טוב שלו ומי לא....😊
מקווה שעזרתי לך =)
רומי.
מסכימה עם התגובה שמעלי...
פשוט לכי עם ראש מורם ותספרי לו הכ=ל=!
והוא יעשה ת'בחירה הנכונה- אם הוא באמת אוהב אותך הוא יוותר עליו אם לא... את יודעת כבר ת'המשך..!
מסכימה עם רומי 100% מאמי
מחזיקה לך אצבעות נשמה בהצלחה!!
וואייי כמה שאני לא מועדדת, זה קצת סרטט..
תראי, אם את כבר שמת לב שהחבר הכי טוב של חבר שלך מתחיל איתך
אז למה הכנסת אותו לחדרך למרות הכל? בכל מקרה זה לא העיקרון עכשיו, פשוט תגידי כמה שיותר מהר
לחבר שלך שלא ידע במקרה מגורם אחר שזה הכי פוגע. תגידי לו בדיוק מה היה.
ותגידי לו כמה שאת אוהבת אותו ותראי לו גם כמה את אוהבת אותו!!
אני מחזיקה לך אצבעווווותתת שהוא יגיב לזה בסדר!!!
תשתדלתי לספר לו, פנים מול פנים..טלפון זה גרוע ובטח ובטח שלא איי סי קיו!.
תפגיני את האהבה שלך כלפיו והכל יהיה טווובב..הרי זה לא אשמתך בובהה......
אוווווההבתתתתת המווווווווןןןןןןןן 😍 😍 😍 😍
מאמי רומי צודקת הכי בעולם
אם זה חבר אז עדיף שלא יהיו חברים!
מילא אם הוא לא היה חבר שלך אבל אתם חברים והוא כחבר הכי טוב
שלו בא ומנשק אותך?! מה קרה הוא השתגע?!
אני חושבת שאם לא תגידי לו זה רק יהרוס את האמון בינכם
כי אני בטוחה ויודעת שהדבר שהכי חשוב במערכת יחסים זה האמון
צריך לספר הכל לטוב ולרע לכי ותגידי לו מה היה ומה קרה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מאמייייי דחוףף ללכת לספר את זה לחבר שלך!!
אם חבר שלך לא מאמין לךך אז הוא סתם בן זונה!!!!!
אל תידאגיייי..!!
לכי לחבר שלך תגידי לו שהחבר שלו בא אליך לחפש אותו ונתן לך נשיקה בפה...
תסבירי הכל בפרטי פרטים!!
תוסיפי גם קצת דמעות!! שלא יחשוב שאת מנסה לסכסך!!!
בהצלחה מאמושששש
ובלי לחץץ חחח
בתאלושששששש
טוב מאמי נכון סיפרתי לכם/ן ששבוע אני הולכת לא לראות את המושלם שלי?!,
אז איך שיצאתי מפה התקשרתי עליו ובכיתי ב-ט"ל ואמרתי לו שאני צריכה לדבר איתו דחוף פנים מול פנים והוא זרק הכול ובא עלי,
סיפרתי לו ת'אמת לגביי החבר הכי טוב שלו במרכאות והוא האמין לי כי יש בינינו ביטחון מלא והוא התקשר לחבר הכי טוב שלו ונתן לי לדבר איתו,
ואמרתי לו שיבוא עלי כי אני והוא נפרדנו ,
אז הוא בא עלי והחבר שלי התחבא בחדר שלי איך שהוא שמע שהוא בא עלי הוא יצא מהחדר שלי והתנפל אליו והם הלכו מכות,
עכשיו החבר הכי טוב שלו לשעבר בטיפול נמרץ,
ולחבר שלי יש סריטות פה ושם אבל לא משהו רציני,
הוא דווקא הודה ל שסיפרתי לו ת'אמת על הבנאדם שהוא החשיב לחבר הכי טוב שלו,
והוא בכה,
שתבינו הוא אף פעם לא בכה מול אנשים,
אבל הוא לא החזיק מעמד טפס ת'ראש שלו והתחיל לבכות וגם נכנס לחדר של החבר הכי טוב שלו והלך מצד לצד ואמר לו איך יכולת לעשות לי דבר כזה הריי אנחנו מכירים מהגן,
אני לא מאמין,
כך תקעת לי סכין בגב,
הם לא חברים יותר,
וגם אני מרגישה על הפנים,
כי עלי אבר אותו דבר כמעת,
כי גם החברה הכי טובה שלי ניסתה להתחיל עם החבר שלי אבל הוא פידח אותה ובענק!!!,
למה?!?!,
מה אנחנו לא יכולים להיות מאושרים?!?!,
לנו אסור?!?!,
אני כותבת ת'תגובה הזאת ובוכה!!!!!,
ואני לא הכנסתי ת'חבר הכי טוב שלו לבית שלי,
זה קרה במיסדרון!!! 😢 😢 😢 😢 ,
בא לי לברוח איתו לאי בודד,
לבד,
בלי אף אחד/ת,
בשביל שאף אחד/ת לא יתקע לנו יותר סכינים בגב!!!!,
ת' לכולם/ן על התגובות,
מתה עלייכם/ן מווואהההההההה!! 😢
מאמי תראי... לכל אחד בחיים יש קטע של תקיעת סכין בגב וזה לא נעים
אבל עדיף עכשיו שחבר שלך יודע מי החברים שלו ועשית בטוב שאמרת לו את זה.
היה לי מקרה דומה לשלך.. החבר הכי טוב של חבר שלי לשעבר התחיל איתי.. ואני חשבתי שהוא מסתלבט ולא עשיתי כלום עם זה
כי לי היה חבר ולא הייתה חברה.. ועד היום האקס שלי לא יודע.. ואני לא אספר לו כי זה נגמר ואני לא רוצה לסכסך.. אבל אלה שיקולים שלי כבר.
העיקר שעכשיו חבר שלך יודע והוא החזיר לו..! ואת יצאת פה נקייה.. כמו שצריך
תסתכל על הצדדים החיוביים שיש.. ולא על השלילי.
את עשית ת'החלטה הנכונה...! וזה מה שחשוב...
ישלימו או לא זה כבר משו אחר! העיקר שהכל הסתדר ורואים שהוא אוהב אותך באמת ושאת חשובה לו...
ת' נישמתי,
ואת צודקת,
העיקר שאמרתי לו את זה ועכשיו שתיינו יודעים מי הם החברים הבאמת טובים שלנו ומי הם לא!!!!,
החברים הכי טובים שלנו...
שהחשבנו אותם כך תמיד,
הם בכלל לא כאלה...
יותר עדיף לעשות בדברים האלה סדר עכשיו ולא מאוחר יותר...
ת' עוד פעם
לא קראתי פה את התגובות.
אבל לדעתי את סתם מפחדת ודואגת
שאלה יותר פשוטה: את מעדיפה לשקר לו ?
לדעתי זה לא חבר מה שהוא עשה,אלא אם כן זה מתוכנן (כי אמרת שהם מתחלקים גם בבנות)
ואז כבר תחשבי על שווה לך להיות איתו.
זה טוב שסיפרת לחבר שלךךך........
לחבר "הטוב" שלו הגיע אלת המכות האלה..
עלקק חברר.........
ילד_פלא:
מצטערת אבל רואים שלא קראת ת'תגובות הקודמות...
עכשיו הכול הסתדר,
ולא זה לא היה מתוכנן,
ת' על התגובה שלך
*************************************************
אנונימית:
את צודקת ובענק!!!,
ובואי נגיד שעם חברים כאלו כמו החבר הכי טוב של החבר שלי,
לא צריך אוייבים,
והחבר הכי טוב לשעבר...
אני גם חושבת ככה...
רק תראו מה הקנאה ומה האהבה יכולות לגרום..
פחחחחח מאיזה סרא לקחת תסיפור שלך???????? 😂