תחרות סיפורים בא לכם?
למרות שכלל הסיפורים יפים אבל..
כאילו אתם רק צריכים להרשם לרשום הודעה שאתם רוצים ואז תקראו לסיפור שלכם בשם
כלשהו לסיפורים שרשמתם פה ואז נעשה סקר😊 ויהיה סיפור שיזכה 😊 רוצים?
נשמע נחמד ביותר תדברי עם רומי על זה מאמי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אהבתי ת'רעיון.... 🙄
אוהבת *-*אולוש*-*
אוי מגניב..זה דומה לתחרות שירים..
דברי עם רומי..
סבבה שמחה שאהבתן😊
אבל מי זה רומי? סורי על הבורות אני לא מכירה פה הרבה ילדים 😊
זו המנהלת של הפורווווםםםםם..!!!...חחחח..זה הדבר הכי בסיסי שצריך לדעת על הפורום הזה...
תשלחי לה הודעה לפרטי..דברי איתה על זה
כבר אמרתי שאני בורה לא?? 😊
מה הכינוי שלה?
אני זוכרת שעשו תחרות 'סופרים'..