איך אתם כותבים בגדול בכל מני צורות את השמות שלכם.....ומוסיפים כל מיני תמונות עם הנצנצים האלה???חחח תעזרו לי אני גם רוצה 😁
זה חתימות וגליטרים..
תבקקשי שיכינו לך בובה..!!
ממי אני יכולה לבקש שיעשה לי את זה????
אני לא יכולה לעשות את זה לבד??
מאמי צריך לזה תוכנה מיוחדת גם לי אין חח
תכנסי לפורום מה שבראש יש שם נושא על זה ותבקשי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*