אני אוהבת מישו מכיתה ו' עכשיו אני בכיתה ח'' מתי זה יגמרר זה יכול להמשך לנצח? 😢
כודם כל מה הבדלי הגילאים ביניכם? ודבר שני ואללה פשש איזה הישג לילד😊 כיתה ח'? כיתה ו' לנצח לא סביר.. מתיי זה ייגמר? כשמישהו בגיל שלך או קצת יותר מבוגר יתחיל איתך ותתאהבי בו😊
חחחחחח הוא בשכבה שלי
אני אוהבת אותו מכיתה ו' עד עכשיו אני בכיתה ח'
מאמי את אוהבת אותו שנתיים?! אל תוותרי תלחמי בובה
הכל יסתדר עם הזמן!
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אם את באמת אוהבת אותו כבר שנתיים...אל תוותרי על זה!!
בהצלחה מתוקה... 😊
איך הקשר בניכם?
קורה בניכם משהו?
אתם מדברים?
תני קצת פרטים.
קשה להגיד שאת אוהבת מישהו שנתיים ולא קרה שום דבר.
חייב להיות פה סיפור מאחורי
אנחנו מכירים מגיל 5 שכנים.. שהיינו קטנים היינו כל היום יחד עכשיו לא.. עכשיו הוא נהייה סנוב כזה
קוראים לו לירון בבית ספר הוא לא מדבר איתי כמעט ובאייסי קיו שולח לי הודעות..
לא יודעת מה קורה לו בזמן האחרון.ץ., הוא לא היה ככה היינו ידידים טובים...
בובה.....חשבת להגיד לו שאת אוהבת אותו....!? 😊
QUOTE (נאפי @ 28/01/2005) מאמי את אוהבת אותו שנתיים?! אל תוותרי תלחמי בובה
הכל יסתדר עם הזמן!
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אני איתך מורני!!!!!!!!!!!!!!!. 😉
QUOTE (buster @ 31/01/2005)בובה.....חשבת להגיד לו שאת אוהבת אותו....!? 😊
זה בדיוק מה שחשבתי לשאול
משפט אחד יש לי לומר לך...
תעשי צעד ותראי מה שהוא אומר או רוצה תאזרי אומץ ותראי שיהיה בסדר...אל תוותרי עליו...3 שנים של אהבה לא הולכים ברגל... 😁
המממ...ואיי שנתיים זה הרבה זמן
את בטוחה שזה אהבה? או סתם אובססיה לגביו?
תארגני טוב טוב את המחשבות שלך ותראי אם שווה לך להלחם עליו ואם כן אז לכי על זה! תתני את כל מה שיש לך
הרי להפסיד אותו לא תוכלי במילא הוא בקושי מדבר איתך אבל להרוויח אותו כן תוכלי...חשבי על זה 😊
מקווה שעזרתי
[COLOR=red]מאמי פשוט תציאי לו חברות או שתבואי אליו ותנשקי אותו אני ככה אהבתי איזה ילד ולא ספרתי לו הינו הידידים הכי טובים ועכשיו אני עברתי לגור ברוסיה ואני הבנתי שאני לא יכולה בלעדיו הוא החיים שלי........אז אל תפספסי היזדמנות תצרפתי אותו או שתציאי לו חברות או שתספרי לו שאת מתה עליו!!!!!!!! 😍
בהצלחה נשמונת!!!1111 😛 [/COLOR]
זה מורכב.. אמרתי לו פעם שאהבתי אותו ושאהבתי אותו לא אמרתי לו שאני אוהבת אותו אלא שאהבתי....
ופעם אמרתי לו שאני מחבבת אותו והוא אמר שגם הוא אותי וזה היה מזמן..... בקיצור זה מורכב יש לי סיפורים מםפה עד הודעה חדשה אני בחיים לא יגיד לו שאני אוהבת אותו עכשיו....
עכשיו אני מנסה לשכוח אותו.. אימצתי דרכים חדשות.. בהצלחה לי..
שמחה בשבילך בובה....
בהצלחה מתוקה!! 😊
ואם את צריכה עזרה....אני תמיד פה... 😊