פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי

סיפור אהבה...

✍️ שינשן 📅 27/01/2005 00:55 👁️ 256 צפיות 💬 14 הודעות
היי לכולם!!!
סיפור ראשון שלי.. אשמח לשמוע תגובות.... 😁

בואי עדן יש לי מישהו להכיר לך אחד מהחבר'ה של המועדון. אני חייכתי ואמרתי למאי איפה הוא. ואז הסתובבתי וראיתי מישהו חמוד עם חיוך מתוק שהציג את עצמו בשם רועי. היה חמוד ומתוק. הוא היה אחד מהחברה של המועדון שמאי יוצאת לשם "האוקיינוס"... התחלנו לדבר רועי ואני. רקדנו ביחד. ואז הייתי צריכה ללכת. ואז אמרתי לו ביי ואז פתאום אני רואה אותו רץ כזה וכמע נפל ואמר לי חכי. אפשר את הפלא שלך? אמרתי כן ונתתי לו והלכתי. הרגשתי שנדלקתי עליו. יום אחרי זה חיכיתי השוא יתקשר והוא לא יתקשר.
נכנסתי לאיסיקיו ודיברנו ואז הוא אמר לי שהוא היה שיכור ושכח לשמור את הפלא. התלבטתי אם לתת לו שוב אבל באמת שהרגשתי משהו אז נתתי. למחרת כבר היתי צריכה לחזור לבסיס. ציפיתי שהוא יתקשר. עבר יום, יומיים שלושה ושום דבר. ואז דיברתי עם מאי אז היא אמרה לי שם דווקא דיברו עליי וחבל שהוא יפספס את ההזדמנות... יום אחרי זה היה צילצול פלאפון. אני עם החברים שלי ביחדיב רואה סרט וכולי התרגשתי.. דיברנו איזה חצי שעה ואז למחרת יצאתי הביתה ואז הוא שוב התקשר אליי. וקבענו שניפגש בקניון. ממש שמחתי.. דיברנו עוד כמה פעמיים בלילה. וביום שישי נסעת לקניון ושראיתי אותו בהתחלה זה היה מוזר כי שנינו כזה התפאדחנו אבל אז כבר זרמנו בשיחה.. ואז הלכתי הביתה וכמה ימים אחרי זה שוב נפגשנו והיה ממש כיף. המשכנו לדבר בטלפון נהיינו בקשר. שנינו ידענו שנהיה חברים בסוף. הרגשתי שממש התפתחו לי רגשות אליו. הינו מדברים שעות בלילה.
ואז הייתי צריכה לחזור לבסיס .
באתי לבסיס. הכל כרגיל שביזות יום א'. ואז היינו צריכים לרדת למטווחים. אני ירדתי איתם כי ממש שיעמם לי. וזה היה מטווחי לילה. באוטובוס היו אחת הפלוגות שני המ"מ שלהם אחת הקצינות ואני. פתאום לאוטובוס עלה אחד הקצינים. לא ממש התייחסתי אליו. הייתי בדוק בטלפון עם רועי. ואז ניתקתי והוא ביקש ממני שאשמור לו משהו. סבבה. היו מטווחי לילה כולם היו שפוכים מעייפות. אני באוטובוס סיימתי בדיוק לדבר עם רועי. ואז הקצין שאמר לי לשמור משהו אמר איזו בדיחה ואז שאל אותי משהו מצחיק אותך עדן? ואני כזה חייכתי ואז שאלתי איך קוראים לו והוא אמר לי גל. ואז סתם התחיל להציק לי כזה אבל לא התייחסתי. ואז הגענו לבסיס והלכנו לישון. לא שמתי לב אפילו לא חשבתי עליו. בוקר אחרי היה לנו יום כיף ב"ימית 2000" וכולם נכנסתו לבריכה. אני כמובן שלא. ואז אני רואה את גל מתקרב אליי. התיישב לידי. התחלנו לדבר, להסתובב. הלכתי עם החברה עשינו צחוקים ואז היינו צריכים ללכת למקום מפקד הבסיס היה צרך לנאום...(בלה בלה) ואז גל רצה אשני אסע איתם באוטובוס. עם הפלוגה שלו אבל לא יכלתי כי אני הייתי שייכת לפלוה אחרת. אז הוא דיבר עם איזה קצין ושיכנע אותו שאסע איתם באוטובוס. טוב אני ועוד שלוש חברות שלי התיישבנו באוטובוס . ואחת הקצינות מירב שהכירה את גל אמרה לי, עדן גל רוצה לדבר איתך. הוא אמר שבא לו עליך הוא הוא לא רוצה משהו רציני סטוצון. ואז אמרתי לה הוא יכול לחלום על זה.. לא ממש האמנתי לה. ואז פתאום אני שמה לב שכולם קוראים בשם שלי. והפאדחן הזה פינה את כולם כדי שאני והוא נישב ביחד. וכולם מסתכלים כל החילים ואני נההיתי אדומה. ואז גל בא אליי ביציאה. של ":שמעי אני לא טוב בדברחם האלה" ונהיה אדום כמו עגבנייה. אבל אמממ את מוצאת חן בעיניי ואני רוצה שנהיה ביחד. אני לא ידעתי מאיפה לבלוע את זה. אמרתי לו אממ שאני לא מכירה אותו ממש והוא קצין ולא יודעת. ומשום מה לאא מרתי לו שאני יודצאת עם מישהו. ואז המשכנו לדבר ואז שילבנו ידיים. וברגע ששילבנו ידיים אין זו הייתה הרגשה של מין רגש עולה וביטחון.

הגענו למקום היינו כל הזמן ביחד. ואז הוא היה צריך ללכת והוא לא ידע שגם אני חוזרת לבסיס אז הוא לקח את הפלא שלי ובלי לחשוב פעמיים נתתי לו את המספר. ואז אחרי שעתיים הוא התקשר אליי. אני עדיין הייתי באוטובוס בדרך לבסיס. ופשוט זה היה לא מציאותי.
הגעתי לבסיס. הוא התקשר אליי ואמר לי בואי ניפגש בחוץ אבל היו הרבה אנשים וזה לא היה מתאים..
יום אחרי אני קמה בבוקר. ובכלל לא ידעתי שהוא נמצא בבסיס. פתאום אני רואה אותו. כולי התרגשתי ופרפרם וזה לא הגיוני כי יש לי רגש לרועי. דיברתי עם רועי סתם בחפיפות וכן הרגשתי געגועים ושסוף סוף אני רוצה לנשק אותו.
בערב אני וגל היינו במשרד עם עוד שני אנשים ונשענתי עליו. וכ"כ רציתי שהוא ינשק אותי(וזה לא מתאים לי שתבינו. אני לא כזו. ולא האמנתי שאפשר להרגיש משהו לגבי נשי בנים בו זמנית. כמובן שטעיתי ובגדול).
שנינו הלכנו לחדר. ואני חושבת על רועי ועל גל ולא ידעתי מה לעשות. יום אחרי זה גל ואני ישבנו לאכול בדשא ואז הייתי צריכה לארגן לי טרמפ לתחנה מרכזית ואז גל אמר לי שהוא נוסע עם אחד הנגדים שהוא יקפיץ אותי. ואז ארתי סבבה. שנינו ישבנו מאחור. והוא מסתל עליי ואני מסתכלת עליו. ואמרתי לו אל תעיז לנשק אותי ואז הוא אשל למה ואז עניתי כי יש אנשים באוטו ואז אחרי דקה פשוט לא יכלנו והתנשקנו 😁

יש המשך אנשים... אבל עד עכשיו איך הסיפור? 🙄
סיפור חמוד ביותר... שימי המשך מאמי..
וזה אמיתי?

אוהבת *-*אולוש*-*
כן הסיפור אמיתי(אני לא יודעת אם לצערי או שימחתי)

והנשיקה הייתה עם מלא תשוקה. ואז הייתי צריכה לרדת בתחנה והוא אמר לי עדן שאת מגיעה הביתה תתקשרי אליי תודיעי לי. הוא התקשר איזה פעמיים לשאול אם הכל בסדר. ואני בשעות שבילית באוטובוס חשבתי לעצמי מה אני עושה? עד שמצאתי קשר נורמאלי עכשיו להרוס אותו. למה זה חייב להיות כך. אז אמרתי לעצמי "עדן טת מנתקת איתו קשר" לא מתקשרת לא עונה. וכך היה. הגעתי הביתה לא התקשרתי אליו.
בינתיים רציתי להיפגש עם רועי אבל הוא לא יכל לראות אותי.. נרדמתי ופתאום פלאפון זה היה גל ועניתי. והוא שאל אותי למה לא התקרתי אז אמרתי לו שהשנייה הגעתי הביתה.. דיברנו כמה דקות וזהו!
יום אחרי זה נפגשתי עם רועי והייתה הנשיקה הראשונה שלו. ובכלל לא חשבתי(כמעט) עך גל והכל היה בסדר גמור. בערב גל התקשר אליי כמה פעמים ולא עניתי. למחרת בלילה התקשר ממספר שני לא מכירה אז הייתי חייבת לענות והתחלתי לתת לו תירוצים וזה היה מש לא נעים. כי החלטתי החלטה ועמדתי בה.
למחרת חזרתי לבסיס שלי. אף אחד מהבסיס שלי לא היה כי הם נשארו באימון שלהם. ורק אני ועוד חברה שהייתה אז חברה טובה נשארנו. גל היה הרי היה מ"מ והוא פתאום בא לבקר בלילה ואני בשוק והיו לי פרפרים בבטן. ולא יכלתי והוא הביא לי אוכל ופשוט דאג לי כל הזמן מה שרועי לא ממש עשה. ואז התנשקנו (אני יודעת שזה נשמע מגעיל ודוחה אבל באמת שאני לא בנאדם כזה פשוט לא יכלתי לעצור את עצמי) ואז התחלתי לבכות ואז אמרתי לו שזה לא מתאם ושאני מבקשת שלא יתקשר יותר כי אני יוצאת עם מישהו ואני לא רוצה להרוס את זה.
הוא אמר שהוא מכבד את ההחלטה שלי. יום למחרת הוא עוד פעם בא לחברה שלי הם נהיו ידידם טובים. ואני אוכלת את הלב עדיין. פשוט רציתי שני בנים ולא ידעתי מה לעשות. בינתיים אני ורועי נהיינו חברים. ופתאום באחד הימים שאני עם רועי גל התקשר ושאל לאן נעלמתי אז הוא הבין אשני עם רועי. חזרתי לבסיס. פתאום אני מגלה שגל עבר לפלוגה שלי. וזה היה כזה לא במקום. וכל הזמן היה מתח בינינו והרגשתי שאני לא מסוגלת. שהוא היה מדבר עם בנות אחרות זה היה אוכל אותי.וגל התחיל להתנהג אליי בקרירות אז שאלתי מה קרה אז הוא אממר שהוא לא מסוגל להתנהג אחרת כי הוא מתחיל להתאהב בי. ושנינו ידענו איכשהו שנהיה ביחד יום אחד. אבל לא היה כלום לא בגדתי ברועי. רועי ואני בקושי היינו מדברים הוא לא הראה שום דאגה הקשר שלי של רועי התחיל להדרדר אבל לא באשמתי. הוא היה אדיש והייתי מדברת איתו בקושי פעם ביום. יום אחד נשברתי והתחלתי לבכות ופשוט רועי היה אדיש אליי. הוא לא דיבר איתי שלושה ימים. לקחתי גימלים יצאתי הביתה. ואז אמרתי לרועי זה לא מקובל עליי השוא לא מדבר עם חברה שלו לשוה ימים ואז הוא התחנן שלא ניפרד והסכמתי לזה. בילינו יום אחד ביחד וגם לא משהו.. ואז חזרתי לבסיס וגל סגר שבת וגם אני. הוא קרא לי לחדר שלו והביא לי דובי שרשום שהוא אוהב אותי.. יום אחד היינו בחדר אוכל והוא רשם על היד שלי שהוא אוהב אותי ואני הייתי בעננים. פשוט הרגשתי שהוא מגן עליי ואיכפת לו ממני. כל ערב התקשר להגיד לי לילה טוב.. ולא יכלתי יותר לקחתי פסק זמן מרועי. הייתי חייבת לדעת מה אני מרגישה כלפי גל. והתנשקתי איתו אבל הוא לא היה מוכן שאני אהיה כך אוז ה הוא או רועי. ואני לא ידעתי מה לעשות כ"כ נשברתי. הייתי עוברת ימים בבכי. כל היום. הייתי שבורה. ואז אני טגל יותר ויותר התקרבנו בילינו ביחד ושמרנו על זה בסוד כי זה לא ממש נהוג.. אבל עדיין היה רגש לרועי. שיצאתי הביתה נפרדנו. והרגשתי עצב אפילו בכיתי כי היה לי רגש.. אבל הוא עשה את זה בצורה ממש לא יפה ולא בוגרת.. ואמרתי זהו אני יכולה להיות עם גל זה עשה לי טוב. שחזרתי לבסיס גל לא היה. ושהוא חזר לבסיס הוא התנהג אליי באדישות. היינו צריכים לסגור עוד שבת ביחד. ואז גיליתי שהוא עוזב. שהוא עובר בסיס לתפקיד יותר טוב ואני נשברתי. זה היה הסופש הכי גרוע אי פעם. ואז הבנתי כמה אני מאוהבת בו. למרות שהרבה אמרו לי שהוא רצה רק להשכיב אותי והוא לא קיבל מזה שום דבר. הייתי בטוחה שנדבר בשבת אבל הוא לא ישנתי במיטה שלו אבל הוא לא היה. שום יחס שום כלום רק בכי . לילות של בכי. ואז יום ראשון הוא עזב בלי לומר שלום.. ואני לא הבנתי. פוט חייתי עם אי הבנה. חוד שאחרי התברר לי שבאותו ערב שהוא יצא עם חברה שלי הוא התנשק איתה. זה עוד יותר שבר אותי. כעבור חודש הוא בא לבסיס לבקר ודיברנו ואני ברוב טיפשוטי עדיין הייתי מאוהבת בו וחולמת עליו. והוא לא. עד שיום אחד שלחתי לו הודעה ונהיינו עוד פעם בקשר. היינו מדברים כל יום בטלפון. והוא הסביר לי שהוא עשה את הניתוק בצורה כה מגעילה כי הוא לא רצה לפגוע בי. ושהוא כן אהב אותי. לא יודעת אם עד היום להאמין לו.. ואז הוא בא ביומהולדת שלי לבסיס והתפלחתי מהבסיס והוא לקח אותי לים והתנשקנו ואני עדיין חייתי באשליה שיש לו משהו כלפיי ושכן נצליח להיות ביחד למרות המרחק. אבל טעיתי כמובן.. מאז לא שמעתי ממנו . עברה שנה. שנה שלמה. שא י יודעת שאם אניאה אותו היום עדיין יהיה לי פרפרים. הוא סובב אותי על הצבע הטנה שלו ואני הייתי פתי. \למי שיקרא את הסיפור הזה. הוא לגמרי אמיתי ובזמן הזה יורד לי דמעות. כי תאכלס אני לא יודעת אם אהבתי אותו. אבל אני יודעת שהוא הראשון שהיה לי ממש רגש אליו. שפשוט במשך חודשים כל יום חשבתי עליו ועד היום אני חושבת עליו כמו מטומטמת.
אין לי מסר להעביר. נכון יש בנים חרא והרבה אבל יש גם בנים נפלאים. אל תאבדו תקווה אל תהיו כמוני.
את הגל הזה אני מקווה שאכח באחד מין הימים..
יואוו איזה עצובב !!
העיקר שבסוף הבנת שהוא לא שווה אותך ור שיחק בךך!
איזה סיפור עצוב 😢 הגל הזה ממש לא שווה אותך ולא את הדמעות שלך ואני בטוחה שיבוא מישהו
שיוהב אותך ואת תוהבי אותו ואת תשכחי מגל..

אוהבת*-*אולוש*-*
אוווי איזה עצוב... 😢
איזה סיפור עצובבבבבב =(((

יאקק איזה בנים יש בעולם הזה!!
בעעע בא לי להקיאאאא!!!1
מאמי אל תהיה עצובה..!
בנים באים והולכים.....עוד יבוא מישהו ששווה אותך!!!
את עוד תישכחי אותו..מבטיחה לך!!!
זה יקח זמן אבל בסוף תישכחי!!!!
לא אוהבים אף אחד לנצח.....
גם אני אחרי 4 שנים שכחתי ממשהו..ואהבתי אותו בטרוףף!!
את עוד תישכחי~! מבטיחה לך!!
תהייי חזקה! אני פה אם את צריכה!!

אוהבת מלאאאא


בתאלושששש
תודה בנות. אתן מקסימותתתת 😁

להגיד לכן אבל מה מעצבן אותי שאני זו הפתי. אני פשוט כל פעם שהוא התקשר מחדש כולי הייתי פרפרים.
שכחתי להוסיף שלפני כחודשיים הוא פתאום התקשר ואמר שהוא בבסיס שלי(עברתי לבסיס אחר) וכולי התרגשתי אתן לא מתארות. ושראיתי אותו אמרתי יופי עדן ירדת ממנו אבל אחרי שתי דקות שהוא הסתכל לי בעיניים אמרתי לעצמי אלוהים עדיין אני רוצה אותו עברה שנה ואחרי כל השקרים אני עדיין רוצה אותו. והכי קטע שביליתי איתו באותו ום ארבע שעות. והוא עוד פעם הסביר לי כמה הוא מצטער ושהניתוק הזה היה לטובתי. הוא לא רצה לפגוע בי. הפעם לא לקחתי כל דבר ללב. אבל אחרי הפגשיה הזו שוב לא שמעתי ממנו.
והיה בכי והרבה. אני ממש סתתומה. אבל זהו אני יודעת שזה סופי. לא דיבור ולא בטיח.
זה כואב ומאוד. אבל את האמת שכבר לא. ככה זה שנפגעים יותר מידי פעמים.

תודה לכן בנות. תמשיכו לתמוך. כי אין מישהו אחר שיבין אותנו יותר מאיתנו, הבנות..
מאמוששששש
אל תתני לו!!!
הוא מיתקשר אליך שוב תנתקי לו!!!
הוא מסובב אותך על האצבע הקטנה שלו ואת נותנת לו להמשיך עם זה!!!!
הוא אפילו היה עם חברה שלך והיתנשק איתההההה
איך הוא לא מתבייש?!
הוא משחק בך!!!
אל תסכימי לו!!!
תנפנפי אותו!!
תאמיני לי שאחרי זה הוא יבין שאי אפשר לשחק בך!!!
תהיה חזקה מאמי!!
בנים לא שווים ת'דמעות שלנו!!!
ולא אף אחד!!
הוא סתם מניאקקקקקק לא שווה כלוםםם!!!!
אל תעני לו יותר ואל תפגשי איתו!!
אם הוא עוד פעם אחת מיתקשר תגידי לו שאת לא מעוניינת להיפגש איתו!!!!!!
ועוד דבר אחד..
אל תתני לו לתרץ לך!!
הוא ממציא לך סתם תירוצים ואז אחרי כמה זמן את סולחת ואז שוב אתם מבלים ביחד ואז הוא פשוט..
נ-ע-ל-ם..!!!!
זה מישהו שאוהב?!
אם הוא היה אוהב אותך הוא היה מיתקשר כל כמה שעות!! לדבר איתך!!
אבל אחרי חודשיים?! שנה?! מה הלאה?! אולי הוא יתקשר אחרי 5 שנים וזהו?!
אל תתני לו ליפגוע בך!!!!1
כי את ניפגעתתת והוא נהנה מזה!!!!
תקלטי את זה......
=>>אל תאמיני לאף אחד!!!
את מקסימה..

אני לא חושבת שיש לי רגש אליו את האמת. נראה לי שהתגברתי עליו. כי באמת אני כבר בקושי חושבת עליו.
לפעמיים אני נזכרת בו וחושבת עליו. הכל זאת הוא היה הגבר הראשון שהרגשתי אליו הכי הרבה.
אנ מקוהה שיבוא האחד. כי אני "מחכה" כבר יותר מידי 😢.. אבל לא נורא.
שינשן- גם את מאמושש מתה עליך!!
אני שמחה שהיתגברת עליו קצת!! עוד תיתגברי עליו לגמרי....תני לזמן לעשות את שלו!!
ועוד דבר..
אל תחכי שיבוא מישהו!!
שמחכים אז זה לא בא!!
פשוט תהני תבלי על תחשבי על זה שאת רוצה שיבוא מישהו!!
תמשיכי בחיים שלך ואל תחכי לשום דבר!!
ואת תיראי שאת עוד תימצאי מישהו..
בעצם..מישהו ימצא אותך!! או ש....כבר יקרה משהו חחח
אל תידאגי!!
בהצלחה מאמוש!!
ומקווה שדרך הסיפור שקרה לך.......את תביני ולא תאמיני לכל אחד!1 ולכל דבר..
כי בשביל בנים אנחנו רק משחק..מה לעשות?! ככה החיים!!!!
אם את מוצאת מישהו...אל תחפשי אותו..בנים אוהבים שבנות לא כאלה "אני אוהבת אותך חיים שלי,איפה אתה בונבון שלי?!,אני מיתגעגעת אליך כל כךךך" וכו'...
תשלטי בהם!! ושהם לא ישלטו עליך!!!
בהצלחה מאמוש!!1
אני פה תמיד איתך!! מחזיקה לך אצבעות שיגיע מישהו מהר..!!
ואם לא יגיע מהר...אז לאט..אבל י-ג-י-ע..תהיי בטוחה!!!!!

אוהבת פוללללל

בתאלושששש
מתוקה תודה לך.

אני לא ממש מחכה בעצם אני לא מחכה. פשוט באמת אני רוצה מישהו. אבל זה לא המקום לבכות כמה לפעמיים אני מרגישה בודדה. יש הרבה כאלה לא חסר בנות וגם בנים.
ומאז גל קשה לי יותר לבטוח בבנים. אני אף פעם לא יודעת אם להאמין למה שהם אומרים. כל דבר שהם אומרים ה"משחקי מילים" אני מאמינה להם ובסוף אני משארת עם הדמעות. לפעמים אני כועסת על עצמי שאני פתאום דלוקה על מישהו שלא שם לב לקיומי ואני כ"כ סובלת בגללו כמו בגיל ההתבגרות.
אבל יהיה בסדר.
בנות תמשיכו לחייך תמיד לא משנה מה. החיים יפים אבל קצרים.
אוהבת 😁
מאמי גם אני לפעמים עצובה שאין לי מישהו..
בלי להשוויץ כן?! יש מלא בנים שרוצים אותי..
אבל לא אני לא דלוקה עליהם או משהו כזה..
אני לא יכולה להיות עם מישהו שאין לי אליו רגש......
כי אני ישר אחרי כמה ימים ניפרדת..
אני בנתיים כבר חצי שנה רווקה..
ו......יהיה פסדר!!
לפעמים טוב להיות בלי חבר..
סתכלי על הצד החיובי!!!
יהיה טובב מאמוששש
נימצא לנו כבר חבר חחח ;-]


אוהבת פולללללל
בתאלוששששש
תראי מאמי את חייבת לשכוח אותו עם הוא מתקשר תנתקי לו ואל תדברי איתו תראי שאת אותו שחכת והוא
לא מעניין אותך...
ואל תדאגי מותק יבוא האחד שלך!

אוהבת*-*אולוש*-*
אולושששש את צודקתתתתתתת
2000%


בתאלושששששש

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך