אני מתה כל כך
אני לא יודעת מה אני יעשה
הקשר שלי ושלו אחרי כל השנתיים וחצי האלה הסתיים לפני חודש רשמית
בגלל סיבות אישיות
בקיצור מאז לא היו בינינו שום מגע ובקושי היינו מדברים
כל העניין היה טרי ולא רציתי לגרום שהוא ישנא אותי
מדי פעם הייתי עוברת בכוונה ליד האזור של הבית שלו
והיינו ככה ככה מדברים אבל שמתי לב בעיניו שהוא עצוב נורא
וכל העניין הזה סיבך לו את החיים
ופשוט כאב לי עליו 😢
אין לכם מושג מה הרגשתי באותו יום
איך פחדתי מהתגובה שלו
בקיצור העניין היה ממש רגיש
והתפלאתי מאוד שהוא לא הטיח בפניי טענות ולא כעס עליי
הוא הבין אותי
והבין שגם אני סבלתי מזה
וקיבלתי את שלי
אבל הבנתי ישר שהוא צריך מרחק ממני
שאני לא אפגש איתו יותר 😢
לפני שלושה שבועות דיברתי איתו לאחרונה
אבל לא עלינו אלא הוא סיפר לי שמטרידים אותו כל ערב בביתו וכל פעם זו שעה אחרת
הוא שאל אותי אם יש לי מושג מי זה
אז שאלתי אותו אתה חושב שזו אני?? אז הוא אמר לי בקול עצוב אבל בטוח
שהוא יודע שזו לא אני.
אין לי מושג איך .... אבל אולי היתה לו הרגשה
הרי הוא יודע שלא הייתי פוגעת בו בכוונה ולא תיכננתי מה שקרה.
מאז עבר הזמן ולא ראיתי אותו מאז
החלטתי שאני צריכה למחוק אותו מזיכרוני
ומליבי .... ותבינו הוא היה אהבה הראשונה שלי
לא אהבתי אחרים כמו שאני אוהבת אותו
עד היום אני חושבת עליו ונזכרת בכל הרגעים שחלקתי איתו
ואני מודה לאלוהים למרות הכל
שהוא גרם לי להרגיש איתו מזו אהבה
אני מתה מגעגועים אליו
אני פשוט לא יכולה יותר
אני מרגישה שאני נשברת
שאני חייבת לחפש אחריו
לראות אותו אפילו מרחוק
אני לא יכולה יותררררררררררררררררררר 😕





