לא, לא אני לא יכולה אני מפחדת, לא לא לא אסור לי להיפגע שוב! עוד פעם אחת אני מתה,
אתם מכירים כנראה את הסיפור שלי עם עומר
הכרתי מישו חדש, ניראה טוב אופי טוב הכול ביננו הולך טוב הכול מושלם
ואיזה ילד שאני מכירה לומד איתו בשיכבה
התקשרתי אליו לשאול איך הוא וענתה לי חברה שלו (של הידיד) ושאלתי מה היא חושבת אליו
והיא אמרה בסדר..רק שחברות שלה אמרו שיש לו אופי חרא והוא בגדן וכאלה..
(אולי חברות שלה אומרות את זה מקנאה כי הוא לא שם אליהם ממטר?)
אני הכרתי אותו הרבה מאוד בתקופה אחרונה
ויש לו אופי ממש טוב
והוא לא ניסה לדבר איתי על דברים אתם יודעים מה ביכלל (טוב פעם אחת וזה היה היום..עבר זמן)
אני לא יודעת מה לחשוב, עכשיו אני מתעצבת ומפחדת שעם יהיה ביננו משו הוא יבגוד בי
והוא אמר לי לתקשר אליו ב9 (אין לו שיחות) התקשרתי קצת לפני הוא לא ענה
והתקשרתי כי ראיתי שהוא התחבר
ושלחתי הודעה והוא אל ענה
אולי הוא אוכל או משו אבל למה הוא לא ענה לפלא
אני לא יודעת מה לחשוב..
אוף..
ואגב בשביל להוסיף הנה תמונה שלי..!!
ויש לי עוד תמונות בגלריה..
http://www.lovesite.co.il/modules/Coppermi...al_DSCF0113.JPG
אני לא יודעת מה לחשוב נימאס לי להתאכז..
אפחד לא מגיב אבל,
הוא לא ענה כי הוא היה במשחק כדורגל והוא חח לא משנה..
וביררתי וחברות שלה התחילו איתו והוא לא שם עליהן חח
הכול בסדר
אני חושבת..
את ממש ממש יפה!!!
וחוץ מזה רק עכשיו ראיתי תנושא ואני שמחה שבסוף הכל הסתדר!
אוהבת מלא, לירוני =)
איי מורני... מה יהה איתך..? :-\
אל תקחי כל דבר בכ"כ רצינות.....
תזרמי עם הדברים...
אל תחשבי על כל דבר...
לפעמים אי אפשר להימנע מלהיפגע...
תעשי חושבים עם עצמך... מה את מעדיפה.. להסתכן בלהיפגע... או להסתכן בפיספוס...??
עכשיו...כאילו בבוקר דיברנו חצי שעה ודיברנו עכשיו שוב והוא לא יכול היה לדבר וזה
ואמרתי מתי נדבר?
והוא אמר נדבר כבר..
לא יודעת להבין את זה כאילו אני מציקה לו ושהוא לא רוצה לדבר או מה
כי הוא תמיד רוצה שנדבר...
לא מבינה כחום
מאמי את ילדה יפה...
ואת יכולה להשיג הרבה בנים זאת לא בעיה בשבילך
ואם הוא לא ענה בטוח יש סיבה ואמרת שהוא שיחר כדורגל
והוא לא שם על הבנות האלה והם בתם מנסות לסכסכך
תעשי מה שאת מרגישה ומה שאת רוצה ואל תקשיבי לאחרים
תקשיבי רק למה שהלב שלך אומר לך
מורנייייייייייייייייייייייי זוכרת אותי?????????
יואוווו כמה שנים לא דיברנו....חחחח..אני קייט
הייתי מזמן רשומה בפורום הזה
והכינוי שלי היה
angel of love~*~
זוכרת אותייייייייייייייייייייייייי???????????
אם כן תעני ותביאי לי את האיסי או המסנג'ר שלךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
😊
בטח שאני זוכרת אותך!!!!!!!!