לפני חודשיים הכרתי מישו ונפגשנו המון פעמים.. ונידלקתי עליו..
התנשקנו.. ונהיינו חברים..
הוא אמר לי שהוא אוהב אותי מאוד
אני אהבתי אותו..
אבל לפני כמה ימים.. ראיתי אותו מתנשק עם חברה שלי שהכרתי לו
וזה ממש פגע בי..
אני לא יודעת מה לעשות
אני עצובה.. ובודדה.. ואני מרגישה כל כך שינאה כלפי חברה שלי וכלפיו..
אווףף.. בקשה תעזרו לי... תגידו לי מה לעשות!! =(
😠 😢
מאמי אל תהיה עצובה בגלל זה..!!
"מי ששווה את הדמעות שלך לא יגרום לך ליבכות!!" מוכר לך?!?!
הם לא שווים אותך!! ולא שווים שתהיה עצובה בגללם!!
יש מלא בנים וחברות בעולם!!
ו-"החברה" זאת שאת קוראת לה חברה..
היא ממש לא חברה..!!
חברה אמיתית לא הייתה עושה דבר כזה!!!
אם הוא יבקש ממך סליחה תעיפי אותו..אל תסלחייי.!!!
ולהה...הייתי נותנת סטירה..בת זונה!!
אבל החיים ממשיכים!!
הלך נ-=י-ס-=י=-ך יבוא מ---ל---ך שזה יותר טוב!!!
אל תבזבזי ת'זמן שלך בלהיות עצובה על אנשים שהם סתם מניאקים!!
בהצלחה מאמוש בהמשך!!
ואני פה אם את צריכה..!!
אוהבת..בתאלושששששש
תודה נשמה... ואני נתתי לה סטירה.. וגם לו... באמת תודה אוהבת אותך מאוד.. מואההה 😊
אווי בובה ....הם סתם חראות!!
באמת...הוא לא שווה אותך...וגם ה"חברה" הזאת שלך..יכולה ללכת קיבינימט!
תאמיני לי שלא חסר חברות בעולם...ובטח שלא בנים!
אל תיהיי בבאסה....תחיייכי מתוקה!!..יהיה טוב! 😊
אוהבת מלאאאא....מיכל
תקשיבי היה לי סיפור דומה אני יודעת איך את מרגישה עכשיו אני חושבת שאת
צריכה לבוא לחברה שלך הזאת ולהגיד לה שזה לא יפה שהיא גונבת לך את החבר שלךצ שהיא בת זונה דפקי לה כפה ולכי ולבחור תגידי שהוא בן זונה שהוא נצלן הומו...סליחה אבל אני עשיתי ככה אז אני מצטארת אבל ככה תעשי מקווה שעזרתי
שלך רוני'לה
באמת תודה אבל.. היא כל הזמן מתקשרת אלי איתו והם אומרים לי כל מיני שטויות וזה מציק ואני נתתי לשניהם כאפה... אבל... אניח כל כך בבאסה!! 😢😢😢😢
מהה מאמי אל תיכנסי לזה בכלל
תלכייי תתיידדי עם כל הבנים בשיכבה תעשי לו דווקא
שימות
והחברה הזאתי עזבי אותה היא לא פונקציה בשבילך
תתעלמי
לא איכפת לך בכלל מהם...תראי להם את זה והם יפסיקו..
ואחרי שהם יראו שהם טעו תעיפו אותם לכל הרוחות...
לאב יו יעלוש
QUOTE (-=-2תאל!ש-=- @ 26/01/2005) מאמי אל תהיה עצובה בגלל זה..!!
"מי ששווה את הדמעות שלך לא יגרום לך ליבכות!!" מוכר לך?!?!
הם לא שווים אותך!! ולא שווים שתהיה עצובה בגללם!!
יש מלא בנים וחברות בעולם!!
ו-"החברה" זאת שאת קוראת לה חברה..
היא ממש לא חברה..!!
חברה אמיתית לא הייתה עושה דבר כזה!!!
אם הוא יבקש ממך סליחה תעיפי אותו..אל תסלחייי.!!!
ולהה...הייתי נותנת סטירה..בת זונה!!
אבל החיים ממשיכים!!
הלך נ-=י-ס-=י=-ך יבוא מ---ל---ך שזה יותר טוב!!!
אל תבזבזי ת'זמן שלך בלהיות עצובה על אנשים שהם סתם מניאקים!!
בהצלחה מאמוש בהמשך!!
ואני פה אם את צריכה..!!
אוהבת..בתאלושששששש
אני חושבת כמו בתאלוש...
אני חושבת שאת צריכה לשכוח משניהם...
הם לא שווים אותך...!!! במיוחד חברה שלך..אם אפשר לקרוא לה ככה...
מילא הוא..הולך ובוגד בך...(וזאת לא הכללה לכל הבנים)..אבל היא!??!
חברה שלך?!?!...אם לא נסמוך על חברות שלנו..אז על מי נסמוך?!?!..
קיצר..תמשיכי הלאה...תעזבי אותם...
בטוח שאת יכולה למצוא חברות הרבה יותר טובות ממנה...שאפשר לסמוך עליהן...
ובנים בכלללללל...י-ש ה-ר-ב-ה ד-ג-י-ם ב-י-ם....גם כאלה שלא בוגדים...=]
אל תהיי עצובה...הם החארות..לא את..!!
ואל תדאגי..יהיה טוב.....!!
אוהבת..עדי
גלוש-המאמוש אני שמחה שהראת להם מה זה!!
כשאוהבים מישהו באמת לא בוגדים בו!!
הוא סתם זיןןןןן שימי עליו פסססססססס הוא לא שווה אפילו פסס..
בימוקמך הייתי יורקת עליו..
אוף..טוב..גם זה הוא לא שווה..
ואל תהיה עצובה בגלל אף אחד!!!
תרימי תראש ותחייכי לכולםםם תראי להם מה זה!!!!
הבנת?!
יופי אני שמחהה..😊
ואל תתייחסי אליהםם!!!
מכועריםם..בעעעע איזה חברות יש בעולם הזה...
המישפט הזה נכון...
'אין לנו על מי ליסמוך..רק על אבינו שבשמיים'...
אל תימסכי על אף אחד!! רק על עצמך ועל אלה שלמעלה@!!!
בהצלחה מאמוש בהמשך!!
ואני בטוחה 2000% שיש עוד מלא בנים בעולם שיש בהם עוד קצת שכל..
אל תידאגי...את עוד תישכחי מהמכוער הזה ומהפקאצה הזאת!!
אוהבתתת ואני פה בשבילך תמיד תמיד!!!
בתאלוששששששששש 😍