אוהבת אבל לא מבינה
אותך אותי ואת המושג הזה אהבה
חושבת מה הכי טוב בשבילי ובשבילך
נושמת עמוק לא מגיעה לפתרון
מתיאשת ומקווה שכמו בכל האגדות הסוף יהיה טוב
ולמרות הכל חיה באשליה
למרות שאמרת שאותי אתה אוהב
עדיין לא מאמינה
תוכיח לי אם זה נכון
אם זה חשוב לך בכלל
ותראה לי שאהבה זה הדבר הכי יפה בעולם
ושעליה לא מוותרים לעולם.. 😢
יא מאמושששששש איזה יפהההההההההה
איזה עצוב 😢
אני ממש מצטערת בשבילך מאמי
את רוצה לשתף אותי במשהו
אולי אני אוכל לעזור לך??
אני גם עברתי משהו
ואפילו כתבתי שירים עליו
ופירסמתי באתר
אז אם את רוצה משהו
או להתייעץ אז תאמרי לי
שלך
מעיין.
אווי בובה..... 😢
זה ממש עצוב....אם בא לך לשתף..את יכולה לשלוח לי הודעה.....
או באייס.....279289115
מאמי זה מקסיםםםםם
יש לך כישרון ענקי
תמשיכי לכתוב תמידד
אהבתיי מאודד מאוד מאמי
יצא עצוב אבל מהמםם
נהנתי לקרוא נשמה
אם זה מדבר עלייך תלחמי
על האהבה שלך אל תוותרי ואל תתייאשי יפתי
וראיתי שאת חדשה אז ברוכה הבאה מאמי תהניי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*