איך שוככים מישהו שאתה רואה אותו כל יום?
לא שוכחים מתוקה 😢
זה עצוב וקשה מאוד
אני יודעת מניסיון 😢
לדעתי אפשר לשכוח....באמת....זה קרה לי פעם...והצלחתי לשכוח אותו...!!
תאמיני בעצמך....תנסי להתיחס אליו..להתעלם ממנו....
אם הרבה כוח רצון...מצליחחיםםם!!....באמת! 😊
לא יודעת
לפי דעתי אי אפשר
כל יום את רואה אותו וזה קשה
עוד במיוחד אם הוא היה אהבתך הראשונה.
אני כבר 3 שבועות לא ראיתי אותו ולא דיברתי איתו
ואני כל דקה נזכרת בו
והיום לא האמנתי ראיתי אותו מרחוק
וכאב לי הלב 😢
יכול להיות שזה פשוט כי את לא רוצה לשכוח....
אני צרכה עצות איך לשכוח אותו כי אני רואה אותו כל יום!!!
לא חייבים לשכוח...האמת לפעמים טוב שיש מזכרת למה שרע בחיים האלה כדיי לשאוף למשהו יותר טוב.. 😊 פשוט תראי אותו כסיבה להצליח להמשיך בחיים!!