אנשים מה קורה?!?!,
נאפי_מורני אחותי הקטנה מה המצב?!,
הצלחתי להתחבר דרך הניק שלי 😊,
אוהבת אותכם/ן נכנסתי לשנייה,
דרך אגב מה אבר על האתר הזה?!,
מזה השינוי הזה?!
יש המון שינויים בפורום, אין פורום שטויות, שינו את העיצוב למהיר ומשוכלל יותר.
תסתכלי על הנושאים הנעוצים למעלה שפתחתי!
נושאים מסוג כזה למשל אמורים להימחק...
תדעי להבא😊
ברוכה הבאה: יותר נכון השבה😊
התגעגעתי אלייך...!!
רומי.
יאאאאאאאאאאאאאאאא איזהההההההההההההה כיףףףףףףףףףףףףףף
חייםםםם שליייי אני הכי הכי הכי הכי הכי אבל הכי הכי הכי הכי הכי מאושרת
בעולםם ואין לך מושג כמה התגעגעתי וכמה היית חסרה שלי
שמחה שאת חזרת מלאכית שלי
אצלי הכל טוב! מה איתך חיים שלי?
לוב יו 4 אבררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררר
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
היי בובה....
אמממ...האמת שלא נראה לי שאני מכירה אותך... 😊
אני מיכל .....בת 15.....