טוב אז הכול התחיל לפני שנה חברה שלי הכירה לי מישהו שכפר סבא ואז גרתי בפרדס חנה אצל אמא שלי זה חצי שעה נסיעה מפרדס חנה לכפר סבא.
אז בפעם הראשון שראיתי אותו ידעתי שאני אוהבת אותו...חברה שלי ידע שאני דולקה עליו אבל היא לא ידעה שאני אוהבת אותו אז הם היו חברים ורבתי עם חברה שלי על זה הקיצור לא ראיתי אותו שנה בערך..והשנה אני עברתי לגור אצל אבא שלי בצפון שזה מרחק באיפו שאני גרה לכפר סבא שלוש שעות.
ביום שישי הייתי אצל אמא שלי ויצאתי לא ידע שהוא בא ושראיתי אותו כמעט בכיתי וגם הרגשתי שאני עומדת להתעלף שראיתי אותו.....ועכשיו אני לא יודעת מה לעשות.....גם אנחנו ידידים מאוד טובים ואני לארוצה לפגוע בזה...בבקשה...פליזי...תעזרו ליי 😍





