מה קורה יפים שלי? לא הלכתי לביצפר היום..אני לא מרגיה טוב 😢 כואב לי הכל ! אבל לא נורא, יעבור לי..
בינתיים תוכלו לקרוא עלי קצת - מי אני בעצם..
ומי שרוצה להכיר, אני מאוד ישמח 😊
אז ככה:
קוראים לי גנית
אני ילדה קצת ביישנית
אני אוהבת מסיבות
ולאכול כמעט ה-כ-ל
ילדה רזה, עם גוף חטוב
עיניים חומות כהות
שיער שחור גולש
ילדה רגישה ומלאת חום ואהבה
על המשפחה והחברים
אסור לוותר
ומי שבהם יפגע
מגנית הוא עוד ישמע !
וזה לא יהיה טוב, ובכלל לא נעים
כי בעצבים לפעמים לא שולטים
כה, אני מרוקאית..זה העם השולט !
קצת קריזיונרי אבל הכי הכי שיש.
וזהו מתוקים, אם תירצו להכיר אותי יותר
אני כאן בשבילכם, תתחילו לדבר..
אוהבת המון - •°.•גניתוש•°.• 😊
>R=e=S=p=E=c=T<
היי מאמי
אני ליהי
מאור עקיבא
שלום לךך ברוכה הבאה =)
קודם כל תרגישי טוב ממי!! שיעבור מהר... =)
אז אני ג'וי בת 14 מחיפה...נעים מאוד!
כל דבר שאת צריכה אני פה =)
מואהההה ג'ויה
ברוכה הבאה גנית מתוקה😊
בפעמים הבאות תתאימי את הנושא שאת כותבת לפורום המתאים.
את את רוצה לדעת איזה פורום 'מאחלס' בו את הנושא שאת רוצה לכתוב עליו או לקרוא, אז באידקס פורומים, מתחת לכל פורום רשום מה יש בו!
ובכלל אם את צריכה עוד משהו, עזרה או כל דבר אחר את מוזמנת לפנות אלי אני אשמח לעזור!
רומי,
מנהלת פורומים ראשית.
היי גנית מאמי...
קוראים לי גל ואני מאמי חח..
אז שלום.. חחח מואהה...
אוהבת אותך.. גלוש המאמוש.. (לא לשכוח אנשים אני פשוט בובה! אני נסיכה.. מי שמחפש אותי.. אני כאן ביי) 😊 😊 😊 😊 😊 😊 😁
בורכה הבאה מותק!
תהני בתר!!
קוראים לי אולה בת 14 מנתניה...
ולפי התיאור את מאד יפה! 😊
חחחחח איזו חמודה מאמי קודם כל
ברוכה הבאה לאתר 😛
תהני נשמה 😉
תרגישי טוב בובה החלמה מהירה
נעים מאוד קוראים לי מורן ואני בת 14
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*