הוא מסנן אותיייי
כל היום הוא מחובר לאיסיי ולא שולח לי הודעותתת
בגלל שהוא חושב שהברזתי לו ביום שישי וזה לא נכוןןןןןןןןןןן ההורים שלי לא נתנו לי לצאת כי היה קר מידייי
איך אני יסביר לו את?!
הוא לא שולח לי הודעות...לא עונה לי...לא מדבר איתייייייייייי
והוא לא בבצפר שלי ככה שאין לי דרך אחרת לדבר איתווווווו
בבקשה בבקשה בבקשה בבקשה עזרההההההההה 😢
לא...לצערי אין טלפון, איסיי, יותר גרועעעעעעעעע
למה באיסיי אין מה להיתבייש ושמה הוא לא עונה והוא מחובר כל היוםםםםםםםםםם
קודם תרגעי טוב?!
וכל מישרואה תהודעה הזאת ומסורבלת על איזה בחור תרגעו כבר!!
קודם סתכלי על עניינים בפרופרציה!
זה בחור!והוא לא יסנן אותך לנצח..!
קחי בחשבון שהוא רואה את ההודעות שאת שולחת.
שלחי לו הודעת הסבר..
אם הוא לא יענה לך תשחררי ואל תציקי כי אז הוא באמת יתעלם ממך לתמיד!
את תעשי את שלך ואל תהיי כלבה ותתחנני שיענה ללך
תסבירי לו בהודעה אחת פשוטה ואל תדברי איתו כל עוד הוא לא מדבר איתך
והוא יחזור..בדוק,חתום מילה שלי מנסיון אמיתי אני אומרת לך!
אז חלאסס!בלי לחץ 😯 חחח וזהו
מצטערת אם תקפתי מאמי הכל מאהבה 😊
זה בסדר, הוא חזר בריצה מתי שהפסקתי לשלוח לו הודעות
שלחתי 3 ויום למחורת....הוא אצלי!!
דניאלי מאמי... את בטוח תפגשי אותו השבוע... או מתישהו...
וככה תוכלי להסביר לו הכל... ואם לא אז דברי עם חברים שלו שימסרו לי שאת צריכה לתת לו הסבר דחוף!!!
אבל אל תרדפי אחריו יותר מידי... למה מי הוא?! חיחי
מואה מואה מואה לוב יו.... טיטוף...חיחי
מאמי תדברי איתו הוא פגוע כי הוא לא יודע מה הסיבה
ולמה לא באת תגידי לו בקשר להורים שלך
ולמה שלא באמת אני בטוחה שהוא יבין!
בהצלחה בובה ואל תהיי עצובה נשמה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
זהQUOTE בסדר, הוא חזר בריצה מתי שהפסקתי לשלוח לו הודעות
שלחתי 3 ויום למחורת....הוא אצלי!!
אמרתי חחח