קודם אני יגיד את האנשים במה שקורה כדי שתבינו:
אני-סופי, סתם אחת שלומדת בכיתה ח', מאוהבת בילד כוסון ומטריף שלא שם עלי זין!
ירון-ידיד שלי, לומד איתה בכיתה, יש לו לא בדיוק חברה אבל מישי שהוא אוהב אבל היא לא רוצה כרגע חבר אז הם כמו יזיזים!
עדן-חברה שלי שלומדת איתי בכיתה וה"יזיזה" של ירון
קרו-חברה שלי שלומדת בכיתה מקבילה, מוטרפת על ירון, והיו להם מלא סטוצים כבר.
עכשיו זה מה שקורה:
קרו אוהבת את ירון וירון כל הזמן אומר לה שהוא אוהב אותה, אבל בתאחלס הוא כל הזמן עם עדן, שאומרת שהיא לא רוצה חבר אבל דיי תופסת בעלות על ירון, כאילו לא נותנת לו להתקרב לאפחת וכל זה ותוך כדי אומרת לכולם ש"זה בלי התחייבות", עכשיו ירון באמת נקרע בין עדן לקרו, ואין מה לעשות לא יכולה להחליט בינהן, שניהן חברות טובות שלי, ואין אני תקועה באמצע כי גם לי היה איתו איזה משו ואני לא יגיד את זה לעדן, וקרו יודעת והיא די כעסה עלי בגלל זה, עכשיו אני רוצה לשדך את ירון וקרו כי היא באמת אוהבת אותו ועדן סתם משחקת בו, וגם הם יותר מתאימים....
הבעיה היא שאין לי איך לעשות את זה, אז עם למישו יש רעיון ב~ב~ק~ש~ה תעזרו לי!
הכי טוב בשבילך..זה שלא תתערבי..
ואל תנסי לשדך אפחד לאפחת..שלא תצאי בסוף אשמה מכל הסיפור..
וזה סתם יעשה אש..
תני לדברים לקרות לבד...בלי להתערב..לפי דעתי..
מקווה שעזרתי..
אוהבת המונים שלי!😊
הרעיון הכי טוב שלי... זה שלא תתערבי...(מניסיון)
זה לא בעיה שלך זה בעיה שלהם... אני מבינה שאת חברה שלהם ואת רוצה לעזור
אבל זה לא התפקיד שלך להיכנס לזה...
כי כבר אמרת שהיה לך קטע עם ירון... וזה אולי יסבך משו....
תני להם לעשות מה שהם רוצים... ילדים גדולים...
מאמי סתכלי כתבת שירון אוהב את עדן לא?! אז למה הוא אומר לקרן שהוא אוהב אותה?
הוא בעצם יוצא זה שמשחק פה...
לדעתי כל אחת צריכה לדעת את האמת על הכל
בכל זאת כולכן חברות ובין חברות לפחות זאת דעתי אסור לשמור סודות
ולא לספר דברים כי בסוף הכל מתגלה..
ועדן לא יכולה לקחת בעלות על ירון אם אין בינהם מחוייבות הוא לא חייב לה כלום
ויכול להיות עם מי שבא לו מתי שבא לו!
מקווה שעזרתי בובה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
כמו שאמרו לך פה...אל תתערבי בסוף יכול לצאת מצב לא נעים בשבילך...אז למה לך? =\
תני לו להחליט לבד עם מי הוא באמת רוצה להיות ותאמיני לי שבחירה שתבוא רק ממנו ולא משידוכים או לחצים תהיה הכי טובה =)
מואההה ג'ויה
-ירון אומר לכולם שהוא אוהב את עדן, אבל לקרו הוא כל הזמן אומר שהוא אוהב גם אותה.
-עדן אומרת שזה בלי התחייבות אבל היא תופסת עליו בעלות
-היה לי קטע (ולא קטן וגם לא אחד) עם ירון, אבל כאילו הכל היה מהסחפות לא יותר!
-עדן וקרו לא חברות
-אני לא עומדת להיות מפגרת ולקבור את עצמי בעזרת זה שאני יגיד לעדן על מה שהיה ביני ובין ירון!
אין דבר כזה אוהב גם אותה אפשר לאהוב רק מישהי אחת!
אולי הוא מרגיש אליה משהו חזק אבל לא אהבה... שיחליט אל מי הוא מרגיש
ואל תספרי את לא חייבת לספר בובה אבל דוגרי בחברות הכי טוב שכולם ידעו הכל!
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מורנוש את רוצה לדבר איתי גם מחר? ושאני ימשיך את הסיפור שלי!?
כי עם כע אז אסור שעדן תדע בשום מצב! למה אחרת הלך עלי לגמרי!
מאמי לא הבנתי מה הכוונה לדבר איתך גם מחר?
כנסי אלי בובה 304589929
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
בובית האי סי שלי לא עובד
עם בא לך אני במסנג'ר
loveu_4ever@hotmail.co.il
ולדבר איתי מחר הכוונה שאני ימשיך לכתוב הודעווווות!
מאיפה את אגב!
אה חח ס22וש תוסיפי אותי כשאת מתחברת בובה כי יש לי בעיה עם להוסיף
morani_s1@walla.com
ואני מחדרה בובה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*