טוב אז השיר הזה מוקדש לאייל, וקצת רקע על מה שהיה לי איתו:התחלתי לאהוב אותו בתחילת השנה הזאת, בהתחלה זה היה סתם כזה הדלקות אבל אז זה נהיה ממש רציני אבל הוא לא רוצה חברה, אחרי כמה זמן חשבתי ששחכתי אותו, ואפילו היו לי 2 חברים אחרים, אבל כלום לא הלך כי תמיד חזרתי לחשוב עליו והבנתי שוב שאני אוהבת אותו, עכשיו שוב חשבתי שהכל כבר עבר לי ונדלקתי על אחד מזה חמוד שקוראים לו דביר, הוא שנה מעלי, אבל לפני יומיים קלטתי שאני בכל זאת אוהבת את אייל! (מסובך מה!)
אז הנה השיר על אהובי המתוק!
קרו לי כל כך הרבה דברים
לא הפסקתי לחשוב עליך חודשים
כל פעם אהבתי אליך רק מתגברת
כשחושבת ששוחכת אותך-הכל חוזר בכמויות
לא יכולה עוד בלעדיך לחיות
כל בוקר חיוכך מעניק לי חיים
כי אותך אני אוהבת לעולמים
עייניך מובילות אותי בדרך האמת
מסתכלת בך בלי רצון אמיתי
להבין שאתה לעולם לא תהיה שלי
הייתי עם אחרים אך הם לא עזרו לי לשכוח
את הצליל של קולך ומבטך הנינוח
תן לי הזדמנות אחת-זה הכל
אוהבת אותך יותר מהים את החול
הים נישק את החול-הייתי רוצה לנשק אותך
יוליה אוהבת את רומיאו ואני אוהבת אותך.
יאייי..איזה יפפהה...!!!
מ-ד-ה-י-ם..!! אהבתי מאודד
תמשיכי לכתוב..!!! יש לך את זה!!
פעם כתבתי, אחרי זה הפסקתי לא יודעת למה, ועכשיו חזרתי.
אבל בעיקרון אני כותבת כשיש לי מוזות ובעיקר כשאני מרגישה רע, כי ככה בעצם אני מוציאה את הרגשות שלי....
יאאא יפה שלי זאת אהבת אמת תלחמי עליה
ואל תוותרי אפילו תביאי לו את השיר הזה
כי הוא מושלם מלא באהבה ורגש
תמשיכי לכתוב הרבה
כי יש לך כישרון
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מורנוש מאמי הלוואי שהכל יהיה כל כך קל כמו שאת אומרת!
אני בדרך כלל לא מתחילה עם בנים-הם אילה שמתחילים אותי!
הוא היה היחיד שאי פעם ניפנף אותי~ועוד פעמיים!
אני לא מתכוונת לתת לו את זה, כי אין לי כוח לפדיחות למה אחד החברים הכי טובים שלו ואני בכסח של הלייף וגרוסי בטוח ירד עלי כמו תמיד, ומזה נימאס לי מכל זה כבר, אין אני מרגישה שכבר אין לי כוח להלחם עליו, מה הטעם? ממלא הוא בחיים לא ישים על קופה כמוני!
מאמי אני בטוחה שאת לא קופה..!! אל תגידי שטויות
בכל בנאדם יש את היופי שלו...שמאפיין אותו..
ותאהבי את עצמך..!!! זאת הדרך להצלחה בכל דבר..!!
אז דבר ראשון תאהבי ת'עצמך!! ואת לא קופה ולא בטיח!!
סליחה?!??!?!?!?! קופה?!?!?!? את השתגעת מאמי אה?!
את אחלה ילדה מאמי תתחילי להעריך את עצמך ומהר
אל תורידי מהערך שלך את מקסימה מבפנים ואני בטוחה שגם מבחוץ
תלחמי כי תמיד יש סיכוי שאפשר להצליח למה לוותר?!
אל תחשבי על פדיחות!! ומה אכפת לך מה ההוא יגיד?!
שיחשוב מה שבא לו וקודם שידבר על עצמו!
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
הקופה היה בתור ביטוי רק!
אני יודעת שאני לא כל כך נוראית!
אני סתם אחת ממוצעת (עוד שניה תמונה...)
וכע איכפת לי מפדיחות אבל לא בגללי-בגללו, כי כולם ישר מתחילים לרדת עליו, למשל חברות שלי:עדן אביגיל שירן וג'רי, כשהוא אמר שהוא לא רוצה חברה התחילו לרדת עליו שהוא לא בקטע של בנות וכל זה! זה למה אני לא רוצה
תמונות שלי:
http://img181.exs.cx/img181/4010/0243.gif
http://img164.exs.cx/img164/2549/0244.gif
http://img164.exs.cx/img164/3060/0242.gif
התמונות מתחילת השנה הזאתי אז קצת השתנתי בכל זאת!
חחחח איזה קרועות מאמי תלכי עם הלב שלך ותלחמי לפחות זאת דעתי
את יפיופהה חבל"זז אחלה תמונות נשמה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
טנקיו מורנוש כוסית שלי, אבל אין לי על מה להלחם-הוא לא שם עלי זין! כלום לא יעזור פה! את יודעת כמה אנשים כבר ניסו לשדך (בלי שביקשתי בכלל... זונות!)? לפחות 13-14 אנשים!
אין בעד מה מאמי ויש לך על מה להלחם גם אם הוא לא אוהב את יכולה לנסות להתקרב וכל זה!
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
תאמת התחלתי להסתובב עם עדן וכל אילה כי רציתי להתקרב אליו, כי הוא וירון חברים טובים, וירון כלה זמן עם עדן.... אז רציתי להיות קרובה יותר אליו....
תתקרבי אליו גם בלי קשר לעדן תדברי איתו באיסיקיו בטלפון
כל הדברים האלה מאמי לאט לאט
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
פחחח עלק קופה את יפיופה מאמי!!! 😊 😂