איך אני יודעת אם זאת אהבה או אובססיה...
מצד אני אני רוצה להיות ליידו לצחוק איתו לבלות איתו ואני חושבת עליו
מצד שני אני יעדיף לחפש מישהו יותר טוב שבבילי ואני לא מרגישה אליו כלוםםםםם אפילו לא דלוקה עליו
אז מה זה?!?!
אם כשתהיי לידו תרגישי פרפרים בבטן
והרגשה שאת לא יכולה להסביר זאת אהבה
אם זאת אובססיה זה רק שאת רוצה לראות אותו
אבל כשאת איתו את לא מרגישה משהו מיוחד כמו פרפרים בבטן
וכל זה
מקווה שעזרתי לך מאמי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
הייי אין לי מושג מה להגיד לך... 😉
אבל לדעתי את אוהבת אותו... ואת מדחיקה את זה...
כי סתם את לא היית רוצה להיות ליידו או בכלל לחשוב עליו...
תני עוד פרטים... הוא לומד איתך בכיתה/בשיכבה?
כמה יוצא לכם לדבר?! ואיך? (אייסי או פנים מול פנים)
בקיצור פרטי!!!
אני לא מרגישה כלום שאני ליידו
רק שכיף להיות איתו, כנראה זאת סתם אובססיה
אההה אוקיי מוזר....
איך קוראים לילד?!
אני לא חושבת שזאת אהבה ולא אובססיה...פשוט נחמד לך להיות עם הילד הזה...כיף לך איתו ואת חושבת שהוא נחמד...לא ככה? אולי זאת סתם הידלקות או בכלל רק חיבה כלפי ידיד....לא כל רגש חייב להיות אהבה או אובססיה...אני מקווה שהצלחתי לעזור =)
מואההה ג'ויה
חח תודה לכולן על התשובות....
פעם ראשונה שיש לי שאלה כזאתי לפה, פשוט החברה הכי טובה שלי הייתה דיי עסוקה אז
באתי ושאלתי כאן...וזה דיי עוזררר 😁 😂
חחח איזה חמודה....בכיף! אני שמחה שיכולנו לעזור לך =)
מואההה ג'ויה
מאמי זה לא כל כך קשה! כמו שמורני אמרה, עם כשאת לידו את חוטפת סחרחורת, יש לך פרפרים בבטן, את מתרגשת, אפילו מסמיקה קצת כשאת רואה את המבט שלו אז זה אומר שאת אוהבת אותו או לפחות דלוקה עליו!
לא זה ממש לא כמו שאתן מתארות אהבה, הייתי פעם מאוהבת לצערי וזה לא זה למזלי!!
כנראה סתם כיף להיות ליידו
זו ל-א אהבה ולא אובססיה
זה סתם רצון להיות איתו כי הוא גורם לךלהרגיש טוב ולרצות יותר?..מבינה?..חחח
תאכלס, אני מניחה שאת יודעת מה זה...
לא אהבה, לא אובססיה...
מה נשאר?
😉
כניאה שזה באצת לא אהבה, אלא יותר אהבה כמו בין ידידים, למשל יש לי ידיד שהוא כמו אח שלי קוראים לו ארז, אז אני והוא ביחד מלא זמן, וממש כיף לי איתו וצחוקים וכל זה! אבל זה לא אומר שאני מאוהבת! אני אוהבת אותו בתור ידיד ובתור אח!
אז זהו שזה גם לא אהבה בין ידידים, אני יודעת מזאת אהבה בין ידידים יש לי המוןןןןןןןןןןןן ידידים
ואני חולה עליהם, אבל זה לא כמו זה
לדעתי..זה עוד סתם ילד שכיף לך להיות בחברתו
את נהנת להיות ..לדבר איתו....ובגלל זה את חושבת עליו
אולי את נמשכת אליו..אבל לא יותר..
גם לי יש את זה לפעמים מאמ.....
זהו יש לי בערך אותה שאלה...
אם אני נמצאת איתו כי אני אוהבת אותו או כי אני איתו מהרגל...???
איך אני יודעת להבדיל?
כי מצד אחד אני באמת אוהבת אותו...
אבל מצד שני אני לא יודעת מה אני מרגישה.. אני מתגעגעת אליו לא מתגעגעת...
אולי זאת מעין תקופה כזאת...?
כי קורה שיש עליות וירידות..
יש מצב? :-\