יש לי חבר כבר כמעט שבוע וחודש הבא יש לו יום הולדת ואני לא יודעת אם כדאי לי לקנות לו מתנה או לעשות לו משהו ???? הוא בן 23 ואני בת 17 אז אם יש לכם רעינוות תרשמו כפרות !!
תודה
אממממ... זאת בעיה כי אני שולט יותר בתחום של הגבר..
מה הגבר צריך לעשות לבת .. והדרך המושלמת גם לצאת ג'נטלמן..
אמממממממ.....אולי תעשי לו הפתעה .. תנסי לחדש ולגוון את הקשר בינכם..
אולי... אממ... דייט חדש ומסוגנן..... תני נסיון..
שמח אם עזרתי...
מתוקה תסתכלי בפורום מתנות....בטוח תמצאי שם משהו!! 😊
מאמי אני חושבת שאם את אוהבת אותו והוא אותך
אז למה שלא תעשי לו משהו ליום הולדת!?
תעשי לו נשמה זה לא חייב להיות משהו גדול
אבל משהו שיראה שאת אוהבת אותו!
את יכולה לקנות לו תחתון בוקסר יפה או לצאת איתו למסעדה...
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אז זהו שחשבתי לקנות לו בוקסר עם קומיקס רשום על זה מי שמכיר את זה יודע על מה אני מדברת
אבל לא יודעת אנחנו יחד רק שבוע זה לא מוקדם מדי בשביל זה ?
ווואלה האמת שבשביל שבוע זה יכול להיות מוקדם....
אממ....את יכולה לקנות לו משהו ממש פשוט....שרשרת.....צמיד 😊
מאמי אני לא חושבת שזה מוקדם
סתם קחי דוגמא יש מישהו שאני אוהבת וגם הוא אוהב אותי
אבל אנחנו לא ביחד בגלל המרחק ואפילו שאנחנו לא ביחד
קניתי לו מתנה ליום הולדת ממש יפה...
לדעתי את צריכה לקנות לו אבל תעשי מה שהלב שלך אומר לך!
את לא חייבת לקנות משהו גדול הבוקסר חמוד מאודד מאמי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (hila841 @ 28/01/2005) אז זהו שחשבתי לקנות לו בוקסר עם קומיקס רשום על זה מי שמכיר את זה יודע על מה אני מדברת
אבל לא יודעת אנחנו יחד רק שבוע זה לא מוקדם מדי בשביל זה ?
אני יודעת על מה את מדברת, וכן אני חושבת זאת אחלה מתנה..
זה לא כאילו את קונה לו משהו שמתאים לחצי שנה.. בוקסר זה נחמד אני בטוחה שיהיו לכם הרבה אירועים אחרים שידרשו מתנות גדולות ומושקעות יותר 😊
ו.. מזל טוב מותק 😊 מקווה שזאת תהיה אהבה גדולה !