גם כן בגלל אחותי הקטנה בת ה-10,
אמא שלי רבה איתי מהבוקר!!!!!!!,
אחותי הקטנה אוהבת לסבך לי ת'חיים אני רואה!!!!!!!!
אוישששש
זה הכי מרגיזזזז
קורהלי כ=ל ה=ז=מ=ן !!!
שונאת את זההההה
תרגישי טוב בובה!
ת' נישמתי,
ועוד אני הכי בוגרת מכול האחים והאחיות שלי,
בעעעע...,
חיים קשים יש לי 😢
יאאא חיים שלי אל תהיי עצובה
זה יעבור את תשלימי עם אמא שלך
אין מה לעשות האחים הקטנים מקבלים את רוב היחס
כי הם אלה שלא מבינים הרבה
אל תתבאסי בגלל זה נשמתי
לוב יו אחותי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
גם אני רוצה יחס!!!!!!!!,
כן השלמתי עם אמא שלי אתמול,
לאב יו 2 יפתי,
מווואההההההה 😁