רובכם יודעים את הסיפור שלי עם עומר,
אז הקשבתי לעצתכם והחלטתי לשכוח אותו ואני ממש מצליחה,
אני רואה אותו בא לי בחילה ובא לי לירוק לו בפרצוף,
אבל כול זה קרה בזכות המושלם...
שהכרתי לא מיזמן,
יש לו אופי מדהים הוא חמוד הוא נחמד...
אבל אני יודעת שיש מצב ביננו
הוא אמר לי אפילו
אבל למה אני נשארת עם המחשבה שלא?
למה תמיד הרע שולט אצלי...
אוף בחיים אני לא יהיה מאושרת..
ב=ח=י=י=ם
תמיד אני עם ציפיות
שאני יבין כבר אפחד לא ישים אליי
אני צריכה להבין את זה.. 😢
מאמי א. תני חיוך כי הכול לטובה!!,
גם הדברים הכי גרועים וקשים שקוראים לנו קוראים כי הם צריכים לקרות!!,
כי בסוף יצא מזה משהו טוב...
תחשבי רק על דברים טובים,
תחשבי על הדברים היפים שיש לך בחיים ולאף אחד/ת אין,
ותראי איך מהר מאוד את תסתלי על החיים מזווית אחרת,
בהצלחה מאמי
זה מה שהיה לי היום
ופתאום הכול התמוגג..
אל תדאגי אחריי כול סערה מגיעה תפוגה,
תראי שגם מה שעובר עלייך עכשיו ובגללו את חושבת שאת בחיים לא תיהיה מאושרת יעבור בלי שתשימי לב לזה
הבעיה שלא קרה לי כלום,
סתם ביטחון עצמי ירוד...
ממי את חייבת אבל פשוט ח=י=י=ב=ת להוציא מהראש שלך את כל המחשבות האלה! תפסיקי לראות בכל דבר את הצד הרע...כבר ראיתי כמה נושאים שלך פה שנמאס לך ושאת רוצה להתאבד...להתאבד זה ממש לא הפיתרון! זאת בריחה ותאמיני לי שזה לא יעזור לך בכלום....האמת? אני לא מבינה אותך...הילד אמר לך שיש מצב בניכם נכון? אז מה הבעיה? סבבה אל תפתחי יותר מידי ציפיות...תלמדי לקחים את הרי רואה שכמה פעמים פיתחת ציפיות יותר מידי גבוהות והתאכזבת...קחי הכל בפרופורציות! תשמחי על הקשר הזה שיש לך עכשיו ועל זה שיש מצב בינך לבין ילד שאת מאוד מחבבת...תשמחי על מה שיש לך עכשיו! אל תהיי עצובה בגלל משהו רע שיכול לקרות...!! איזה מין חיים אלה יהיו אם נחייה כל הזמן במחשבה על הדברים הרעים שאפילו עוד לא קרו? תשמחי על מה שיש לך!! ועוד דבר...תאמיני לי שעם גישה כזאת של "אני בחיים לא יהיה מאושרת" את בטוח לא תהיי. אז שיהיה לך בהצלחה איתו ממי....תני חיוך באמת הכל לטובה!
מואההה ג'ויה