בקשה אנשים זה ממש חשוב אני ממש צריכה פתגמים יפים של אהבה.. קצרים ארוכים רק תראו לי... בקשה....
אני מקווה שתעזרו לי... 😊
מאמי תכנסי לפתגמים פה באתר תמצאי הכל בובה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
תודה נשמה אין עליךך מואהה
אהבה היא דבר שיוצא מהלב,
היא בונה לך עולם, עם מי שאתה אוהב,
לפעמים זה כרוך בצער וכאב,
אך למרות הכול,
זה נפלא להתאהב!!!!
אה2ה ה+א כמ! ג'+נ0 של קר!קר, תמ+ד ע!לה ב+!קר
אהבה?!?!
*+*+היא כמו מסטיק, בהתחלה מתוקה, ובסוף קשה לזרוק אותה*+*+
*+*+יכולה להיות קסם, אבל קסם הוא רק אשליה*+*+
*+*+היא כמו בועת סבון, פעם נוצצת ופעם מיתפוצת*+*+
*+*+בישבילי היא חיים, ועלייה לא מותרים*+*+
אהבה היא-להרגיש צביטה בלב בכל פעם שאתה מביט אל תוך עיני
אהבה היא-לומר את שמך מיליון פעמים וזה לא די.
אהבה היא-מן אושר עילאי שאותו מילים לא יוכלו לתאר
אהבה היא-דווקא אתה ולא מישהו אחר
אהבה היא-כשאני רואה אותך ליבי מחסיר פעימה
אהבה היא-נשיקה מתוקה ורכה על השפתיים
אהבה היא- עשרים וארבע שעות ביממה עליך לחשוב
אהבה היא-לדעת שרק אותך אני יכולה לאהוב
אהבה היא-להתעורר בבוקר מאושרת כי יש לי אותך
אהבה היא ללכת לישון עם חיוך על שפתי כי אתה שלי ואני שלך...
מה אומרים???