יש לי בקשה אם מישהו יכול לשים פה הרבה פיתגמים בערך עד 400 תווים על החברה וכמה שאני אוהב אותה הכי יפים שיש ואם אפשר לא חרושים כי את החרושים כבר יש לי תודה מראש 😊
פתגמים שאני כתבתי ממש מזמן---->
האהבה היא כמו אגדה, יש נסיך ויש גם נסיכה...
האהבה היא כמו סרט ישן, בכל פעם מרגשת מחדש...
אהבה היא כמו השמיים, לא נגמרת לעולם
מקווה שעזרתי....
בהצלחה עם החברה! 😊
תביאו את פתגמים יפים בקשה... אני חייבת... 😊
הנה מאמי אלה דברים שאני כתבתי מקווה שתאהב:
*פתאום בלי שום סיבה נכנסה לתוכי האהבה,
נכנס לתוכי אותו הרגש שכלפייך אני מרגיש,
בלעדייך אני שבור לרסיסים!
רוצה שתדעי שאני אוהב אותך כל החיים
כי בשבילי את חלום שהפך למציאותי!
*באביב כשכל הפרחים פורחים אני מדמיינת אותי ואותך אוהבים!
רוצה שביחד הכל נחלוק, שעם אהבתנו על הכל נגבור!
חושב עלי ועלייך ביחד חושב שאת איתי ואני ללא פחד!
*אני אוהב אותך נשבע,
בליבי אין רגע של מנוחה!
רק עלייך ליבי חושב
בלעדייך כלום לא שווה!
רוצה שתדעי שלנצח את בתוכי
אוהב אותך מלאכית שלי!
מאמי אם אתה רוצה עוד כנס אלי אני יכתוב לך 304589929
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
תודה תודה המוןןןן תודה זה באמת יפה 😊 אהבתי כל מה שכתבתן !! 😊תמשיכו ככה לכתוב יפה
יוווווווווווווווו
איזה חמודדדדדד
חחחח
אני הכי לא טובה במשפטים ופתגמים בעולם... מצטערת בוב
פשוט הייתי חייבתלהגיב ולהגיד לך איזה בקשה מתוקה זו שלך!
חחחח
*~ענבל~*
וואי יש לי פול אבל לא ממש לידיי אז אני ייתן לך ממה שאני זוכרת...
"חברה כמוך קשה להשיג כי את דבר מיוחד
חברה כמוך קשה לתאר כי יש כמוך אחת"
"בלעדייך אני מת
בלעדייך אני צמח
בלעדייך אני עץ
ואת הפרח"
"על ענן בשמים חשבתי עלינו
חיפשתי דרך להסביר את אהבתי
מצאתי מלאך ודיברנו עלינו
והוא אמר שאת מלאכית"
" הים נשק לך אני נשקתי לך
האדם זקוק למים אני זקוק לך
רומיאו אוהב את יוליה ואני אוהב אותךךךךךךךךךךך"
"באהבה יש 4 אותיות אבל אין 4 אותיות שיתארו את האהבה שלי אלייך"
"מי אמר אני ולא קיבל?!- קיבלתי אותך וזה מספק אותי"
יש לי עוד פוללללללללל וממש ממש ממש ממש יפים, כנס אליי לאיסיי ואני יישלח לך... 😊 211939057