-*-חלום מתוק או סיוט שלא נגמר-*-
הלב שבור,
הלב מאוהב,
מאוהב בך,
מאוהב במראה החיצוני שלך,
ואתה?!,
הופך לי ת'יום לסיוט שלא נגמר,
חלום מתוק שהיה,
חלום מתוק שלא השאיר מעצמו אפילו לא שבריר של תקווה,
תקווה שהסיוט הזה יגמר,
שאני יפתח ת'עיניים ויגלה אותך ליידי אומר לי שאתה אותי אוהב,
אומר לי שרק חלמתי,
חלמתי סיוט,
פותחת ת'עיניים אתה לא שם,
אין ת'מילים הרכות האלה "אני אוהב אותך",
אין ת'נשיקות המתוקות האלה שאני כול כך רוצה...
יש רק דבר אחד,
וזה...
לב שבור שלא מוכן להתרפות 😢
******************************************************************
איך זה?!,
כמו שכבר כתבתי זה לא קשור עלי





