אני יושבת בחדר
חושבת רק עליך
רוצה להיות בין זרועותיך....
תעטוף אותי, תחבק אותי
תגיד לי שאתה אוהב אותי,
אפילו אם לא כמו שאני אוהבת אותך
אבל אתה בשלך,
נשארת איתה.
הותרת אותי כאן לבדי.
בין דמעה לדמעה,
מנסה לקחת אויר.
ולא מבינה
למה דווקא אותה?!
ויש על הקיר כתובת ברורה!
אני ואתה זאת אהבה.........................
בבקשה תגיבו................................................!!!!!!!!!!!
תגידו לי את האמת, מה אתם חושבים!!!!
זה מה שהיה לי..
ולדעתי זה מהמם!!
שיר אדיר!!,
מושלם ביותר!!,
תמשיכי לכתוב כי יש לך את זה!!,
כתבת את השיר הזה עלייך?!
שיר ממש יפה!! 😊
מקרה כזה קרה לי....
וואי מזה תודה !!!!
ילדונות_17 כן זה על משהו שקורה לי עכשיו בערך...
הייתי עם מישהו ממש ישר אחרי שהיתה לו מישהי אחרת
וממש התקרבנו!!!
ואז יום אחד פתאום הוא אמר לי שהוא הולך לפגוש אותה...
לראות מה יהיה איתה וכל זה
ואמרתי לעצמי - אם הוא בכלל חושב על זה, אז זהו זה כבר אבוד בשבילי
ויצאתי מהאוטו שלו
ומאז לא דיברנו.........................
והם חזרו......
😢
יאאאא......איזה חצוף!...
הוא לא שווה אותך בכלל!!!.. 😊
buster
איזה מתוקה את!!
חחחח
תודה....
זה מזה כיף לראות הודעות כאלה!!
זה מחמם את הלב!!
נישמתי בנים כמוהו לא שווים שתחשבי עליהם בכלל!!,
שימי עליו פס אחד ענק!!!,
ותחייכי כי החיים הם יפים!!!,
אני בטוחה שאם רק תתני לעצמך הזדמנות תראי שיש הרבה בנים שרוצים אותך והם בכלל לא כמוהו!!!,
רק תרימי ת'ראש ותמשיכי הלאה,
להפסיד פה אין לך מה...
את רק תנצחי פה!!!
בובה בכייף!!
זה באמת נכון!!.. 😊
אוהבת מלאאאאאאאא.......מיכל....
ואיי ממש שיר יפה!!! אהבתי...תמשיכי לכתוב מאמי
יצא לך מדהים! 😊
תמשיכי ליכתוב!
אני מחכה לעוד 😁
כן, גם אני חושבת.. שיר יפה מאודדדדדדדדדד !!!!!!!!
אחלה כישרון 😊
יאאא מאמי זה מושלםם
מלא באהבה ורגש
אהבתיי אין לך מושג כמה
תמשיכי לכתוב תמיד
כי יש לך כישרון ענקי
ומאמי אם זה מדבר עלייך
תהיי חזקה ותלחמי על האהבה שלך!
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
ווווווווווווווווווווווווווווווווואייייייייייייי איזה מקסימות אתן!!!!!!!!!!!!!!!
תודה תודה תודה תודה תודה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
אין לי כוח לכתוב את כל השמות אבל קראתי כל תגובה ולכל אחת מכן -
ת-ו-ד-ה--ר-ב-ה-!!!!!!!!
זה ממש מעודד!!
מתה על כולכן!!!!!!
😁 😁