:איך אפשר לדעת שהמישהו שאת יוצאת איתו חודש עם את אוהבת אותו או לא???????? 😕
קודם כל.....שמתי לב שאת חדשה..אז...ברוכה הבאה!!
אני מיכל.....בת 15....מקווה שתהני!! 😊
ועכשיו לשאלה שלך....
לדעתי....את פשוט צריכה לדעת!..תשימי לב מה את מרגישה כשאת רואה אותו...
כשאתם מתנשקים....
אם את חושבת עליו או לא......
אבל.....כשזה יגיע....את תדעי!
מקווה שעזרתי 😁
אוהבת מלא......מיכל
ברוכה הבאה!!!
אממממ.....בעיקרון.. את פשוט יודעת.. את חושבת עליו כשאת הולכת לישון וכשאת מתעוררת....
כל היום הוא לא יוצא לך מהראש.. וכשאת מדברת עליו או חושבת עליו יש לך מן
הרגשמה חמימה בבטןןן
ובקיצור את פשוט יודעת... 😍
שמח אם עצרתי 😁
פשוט יודעים [:
מהחיוך שעולה לך על הפנים כשאת רק שומעת את שמו
מהנשיקות, מהחיבוקים, מהרצון להיות יחד לנצח, מהליטופים, מהמילים השקטות,
את פשוט מקריבה הכל למענו מרצונך החופשיי בלי בכלל לחשוב שזה הקרבה , וזה באמת לא הקרבה, זה הרצון שיהיה לו הכי טוב בעולם אפילו אם זה עולה על האושר שלך או פוגע בך בדרך מסויימת
זה הכל פשוט
ו... מרגישים את זה לבד, לא צריך לשאול פה איך יודעים... כי פשוט יודעים
מקווה שתדעו יחד 😊
*~ענבל~*