-*-כך הכול התחיל-*-
"רביטל זה פשוט לא הולך לשום מקום בינינו"
"למה?!"
"הוא צוחק עלי!!!"
"אז תעזבי אותו בשקט!!!!!,
את כמו סתומה מאוהבת בו,
ואת יודעת שהוא מהבנים האלה שיודעים רק לדפוק ולזרוק!!!,
וכנ"ל לצחוק עליינו בנות המין השני!!"
"אבל...
על הבנות שהוא מסתובב איתן הוא לא צוחק!!!"
"כי הן נתנו לו"
"אבל...."
"שום אבל,
תוציא אותו מהראש שלך!!!"
"טוב מצטערת..."
"ביי"
"ביי"
ניתקתי והלכתי למייל שלי לבדוק מה חדש שם,
פתחתי ת'מייל וראיתי הודעה חדשה ממנו!!,
הבנאדם שרק לצחוק עלי יודע!!!,
'סליחה',
לא הבנתי מה פשר הסליחה הזאת,
עכשיו הוא החליט לבקש ממני סליחה?!,
שיילך לעזאזל,
בטח זה קשור למה שהוא עושה תמיד,
צוחק עלי!!!!!!!
***********************************************************
עם הסיפור הזה אמיתי או לא...
תחליטו אתם/ן,
חכו להמשך...,
והוא יהיה רק עם יהיו תגובות!!
ניראה סיפור יפההההה חחחחחחח 😂
שימי המשך מאמי...
המשך...
התנתקתי מהמייל והלכתי לסלון,
"את יכולה לרדת שנייה לחנות?!,
צריך לקנות לחם וקמח"
פתאום אמא שלי אמרה לי,
חייכתי עלייה לקחתי כסף וירדתי קניתי לחם וקמח ועליתי הבייתה,
כך עברו להם חודשים על גביי חודשים...
הוא המשיך לקרוא לי בלי הפסקה בבית-ספר ובכול מקום אפשרי שבו הוא ראה אותי,
וכנ"ל לא להוריד ממני ת'עיניים,
ואני כמו אהבלה גם בלי הפסקה הסתכלתי עליו,
ואז יום אחד זה קרה,
הוא בא עלי בבית-ספר התקרב עלי ואמר לי באוזן שהוא רוצה לדבר איתי דחוף,
וזה לא בצחוק,
לא האמנתי לו ובאתי ללכת,
אבל הוא טפס אותי ביד וביקש ממני שאני אפגש איתו אחריי הבית-ספר,
הסכמתי בסוף,
קבענו שעה מסוימת ומקום,
באתי לפגישה והוא היה שם כמובן
*************************************************************
טוב נגיד לכם/ן,
הסיפור הזה הוא במילה אחת או יותר נכון בכמה המילים ההתחלה של הקשר שלי ושל החבר המושלם שלי,
עכשיו אנחנו בייחד מאושרים עד הגג,
אז תהנו לכם/ן,
והפרק שיהיה עכשיו הוא האחרון 😊
חחח 3 פרקים?! סיפור יפה... 😊
היה לי משעמם,
אז החלטתי לכתוב פה ת'סיפור של תחילת הקשר שלי ושל המושלם שלי,
חחחחח,
כן 3 פרקים חחחחח
פשש אהבתי את הרעיון..!
יאלה אני רוןצה את הפרק השלישיייי
חחחח ת' חיים שלי,
הנה הפרק השלישי והאחרון,
המשך...
הוא ישב לייד אחד השולחנות,
ואני ישר התקרבתי עליו,
הוא הציא לי לשבת אז התיישבתי,
הוא לקח לי ת'ידיים והסתכל לי בעיניים,
פתאום הוא גימגם משהו ואני לא הבנתי,
אחר כך הוא אמר לי יותר ברור,
"אני אוהב אותך",
המשכתי להסתכל לו בעיניים כמו מהופנטת,
יש לו ת'עיניים הכי מושלמות שיש,
דובשניות,
הוא חייך,
ת'חיוך הכובש והמושלם שלו,
ואני גם חייכתי עליו ושאלתי אותו "זה עוד אחת מהבדיחות שלך?!,
כאילו עוד פעם אתה בא לצחוק עלי?!"
"לא,
אני אוהב אותך ומצטער,
יש לי הצעה בשבילך אבל אני לא בטוח שתסכימי..."
אחר כך הוא ביקש ממני חברות,
באתי להתנתק ממנו ולהעיף לו סטירה אבל פשוט לא יכולתי לעשות את זה,
הוא המשיך להסתכל לי בעיניים,
ועשה לי מבט כזה מתחנן,
הוא הציע לי הצעת חברות,
אז אני לא הסכמתי לו,
אבל ב-1 לחודש הזה בדיוק בסילבסטר הוא בא עלי הבייתה,
התנשקנו ואז הוא עוד פעם הציע לי חברות ואז רק הסכמתי,
ועכשיו אנחנו כבר 22 יום בייחד,
ואני פשוט מאושרת שהסכמתי להיות החברה שלו 😊
**************************************************************
איך?!...
נכון שהוא פשוט מושלם!!?!?!
ואיי איזה חמודים!!
חיחי שיהיה לכם בהצלחה מותק ושתמשיכו לאהוב אחד את השני 😁
חחחחח
אוהבת אולוש 🙄
5555 בלי עין רעה,
לא נשכח אל דאגה 😊 ,
ת' יפתי מווואההההה 😁
איזה יפההההההה
איזה חמודיםם!!
בהצלחה מאמי...
חח אהבתי, קצר אבל יפה...
יש לך עוד סיפורים כאלו?!
זה היה סיפור אמיתי,
אולי אני אכתוב עוד סיפורים אבל לא אמיתיים
ואי איזה מתוקים שהיה לכם בהצלחה